nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

Gift camni kira aci tak??

Musim-musim orang kawen nih
kita yang tak kawen ni pun sama naik je sibuknya
kena pulak la anak jiran depan uma yang kawen
kena la amek bahagian kan
takkan la nak nengok aje

jenuh jugak nak mikir nak bagi sumbangan ape kat dowang neh
nak bagi dwet cam tak best
kalau bagi gift utk tetamu ok tak??

erm...ok kan aje..
sebab aku da siapkan pun
hahaha
itu pon setelah bertungkus lumus memikirkan amende la yang nak dibuat
aiceh
macam pikir masalah negara je

erm...
last2
aku ngan mak decide
kitorang g beli mug 30 biji
pastu beli kain net 3 meter
riben 2 gulung

balik uma
kitorang mula wat keja masing2
aku bahagian pembungkusan mug ke dalam kain net
mak bahagian ikat riben
hah..abah pun ada tugas
bahagian tanggalkan tanda harga kat bawah mug
hehe...layan....


erm... maw ilangkan penat seharian
lihat hasilnya di bawah ini yek..






p/s : untuk knuri aku nnti..leh la aku wat sniri lak..eh..eh..bile knuri aku? haha

16 comments:

HEROICzero said...

alah bagi bunga telor jek.. heheh!

ashie023 said...

yelah kan...2 3 buah umah keliling umah kite buat knuri, serba salah x g nolong, karang kite yang kawin, xde plak org nak datang bukus bunga telur..whaha...alahai..

HonEyBuNNy said...

aci ja....cntk pa...wah2...xbsr jgk neh tgu knduri tuan pnya blog..jgn lupa jmpt.heheh

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

simple tp kretip.

haiiiii... dah dua tiga n3 pasal kenuri kawen dik oooi....


fuh-fuh.. terkenalah ..

Jantan Keparat said...

wah..
chumel2
nak satu!

cHeRyNa PiReS said...

sweet! purata satu harganya berapa nieh? (boleh pk utk buat bajet kenduru sendiri...)

mier@merr said...

HEROICzero bunga telor da xbest skng neh.... org bkn mkn sgt..rugi je bg...

mier@merr said...

HEROICzero bunga telor da xbest skng neh.... org bkn mkn sgt..rugi je bg...

mier@merr said...

ashie023

hah..taw xpe... tolong menolong amalan mulia...sekian..hehe

mier@merr said...

HonEyBuNNy

ahakz...tuan punya blog pn x sbr..erk...

mier@merr said...

a.z.r.i.n.a.03.07

fuh-fuh...
ske2...haha

mier@merr said...

Jantan Keparat

~ayark..da abes......

mier@merr said...

cHeRyNa PiReS

~rm2 setiap satu...hehe...murah kan?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

alaaa. bagi lam supit rokrat jah. jimat budget :P

hans said...

cantik jer tu
okay la tu

arque said...

nak mug satu weyh..haha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!