nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 13, 2010

Apabila Hasad Dengki Tidak Terkawal... Inilah jadinya...

Setelah kepenatan menghadirkan diri ke kenduri saudara mara
yang di kejauhan belaka letaknya..
kepulangan inginlah kan disambut sebuah tilam yang biarlah tak berapa nak empuk
janji aku leh landing
penat gak dok atas kete lama lama neh...

namun...
apa yang terjadi???
cehhh...
sekujur jasad da siap melandingkan diri beliau

**bestnya tido atas katil

weii...bangun la aku nak tido
ko ni kan...
keje malas
tau makan..tido..makan..tido...


**ish..membebel ape la dia ni...kaco je aku nak tido..


hah.... hangen la tu nak tido takleh
dengar pok pek aku yang sorang ni
ceh..betapa la pemalehnye dak sekor nih...


bukannya nak tlg kemas katil
dibiarnye berselerak
bleh pulak bersuka ria menidurkan diri sendiri


adeh...lenguh2
tak tahan
maaf dak kecik
aku nak menjajah balik hak milik persendirian aku
nyah ko!!
(*diturunkan darjat beliau ke atas lantai)



hah...tu nak protes la tu



ape..ko bajet muka konon garang gagah lagi perkasa tu aku takot!!?
ceh...baik aku tido dr layan ko...

**tak dapat cari pasal ngn tuam...cari psal ngn wayar charger beliau pun jadilah


hahaha
ko ni kan
mmg xsedar diri kucing jalanan
nak jugak menempek kt tepi2 aku nih
haishhhh....

oitt2...sopan sket plizz....

**peduli ape aku..janji aku dapat landing atas tilam ko...

p/s : ini macam punya kucen pun ada ka??


13 comments:

sI tEDI said...

ha ha ha ha

cantiklah corak warna hitam putih dia. macam zoro gitu

kaki pakai stokin

tp nampak jari dia besarlah miera!

he he he he

mier@merr said...

haha... tu yang berat sangat nak angkat kaki gamaknye,...
tido je memanjang....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kijam-kijam ..

mata dia cekelat. sama kaler ngan mata kRina... huahuahua..

Mizzy said...

takpe la.. dia pon nk manja2 ngan yang jugak..

ashie023 said...

oik...gambo last..tolong sopan skit...ahahha

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe... mcm perangai dak itam kepunyaan dak tedi aje... :)

twinkle twinkle said...

comel la ;D

lieya orange M.I. said...

kucing hitam...huhuuu, saya takut laa

hans said...

sekarang memang kenduri banyak gila
penat aku makan

kucing comel

p/s : p/s : Hans Kamsah Bila Bercakap Mesti Dr.Fadzilah Kamsah Rasa Macam Nak Bersara

cHeRyNa PiReS said...

nieh sebabnye kena ctrl kucing jantan. diorg mmg tak tau malu. suka terkangkang...hehee...

* habiskan baca cerita badrul awak malam aritu jugak. nieh dah ulang 3x nak dpt kefahaman sebelum buat ulasan...hehehe...

HonEyBuNNy said...

ngeh3...pndai kucg tu posing....hehhehe

HEROICzero said...

heheh comel kot!

rasa nak pijak2 jek.. erk? =p

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.ni mesti ikut perangai tuan die nehh ;p

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!