nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 10, 2010

Berakhirnya zaman bujang......

Zaman bujang?
Apekah?
Menurut definisi aku sendiri
zaman bujang adalah zaman di mana
aku dan kawan-kawan
masih boleh

~berhoye-hoye sambil menggedik santai di Danga Bay
~berkaraoke di kotak jamban*cis...sunggu xde klas...
~merempit beramai2 ke taman U untuk makan ayam penyet
~menonton wayang secara marathon tanpa sedar diri esoknya adalah exam
~tidur di blk MPP tanpa perlu memikirkan sape yang menantiku di rumah
~meminati jejaka2 kacak lagi berkarisma yang melintas di hadapan *upps...skali pandang aje xpe kan?
~bersopping dari jusco taman U ke jusco tebrau city..kemudian ke jusco bukit indah
*mujurla ada 3 je jusco kt sane...
~makan nasi berlaukkan telur dan kicap
*sebab duit da abes untuk bersopping seperti yang tertera di atas..
*kalau ade laki..tidak sampai ke hati la pulakkn nak bagi si suami memakan itu shj setelah seharian penat mencari rejeki...

oowhh...maaf..
sering terlupa diri
bukan itu yang mahu dicanangkan di sini
aku cuma mahu mengucapkan sekalung tahniah beserta ucapan
Selamat Pengantin Baru
dan selonggok kemaafan aku pohonkan
sebab tak dapat menghadiri majlis anda-anda sekalian
tanggungjawab yang disandarkan di bahu mengatasi segalanya

berakhirlah zaman bujang mereka...


fren :fatin nadia (utm skudai)


firdaus n kak anim (utm skudai)


zaki n jiyah
*pakcik abu n makcik fafau kat blkg tu pun da xlame lg..
(utm skudai)


kak rye n pasangan (utm skudai)



munajat n annies suli (asma gurlz)


kirin n yana (my klasmet..utm skudai)


abg ayen n kak elin
kiri :da bestest bro i ever had
(utm skudai 2005-2009)
**sangat terkilan sebab majlis tak diadakan semasa cuti sekolah

p/s 1 : gambar diculik di facebook teman2..
p/s 2 : zaman bujang saya? bila mau diakhiri? lalala~~


13 comments:

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.. dah terasa nak akhirkan zaman bujang ke?? :)
blh ar send card kat akak... :p

LORD ZARA 札拉 said...

he he he~

kad wei!

kad!!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tengah tunggu ni !...


kedah...dekat jer tu !

Jantan Keparat said...

ko mnybabkan ak rase nk kawen....

cHeRyNa PiReS said...

bila kak sha tgk kawan2 kawen kadang2 kak sha terfikir, "apa lagi kaler yang ada dalam dunia nieh ek? si polan kawen pakai kaler nieh...yang sana pakai kaler tuh..."

bermacam2 warna org nak akhiri zaman bujang nieh.

u and badrul...bila lagi dik?

cHeRyNa PiReS said...

bila kak sha tgk kawan2 kawen kadang2 kak sha terfikir, "apa lagi kaler yang ada dalam dunia nieh ek? si polan kawen pakai kaler nieh...yang sana pakai kaler tuh..."

bermacam2 warna org nak akhiri zaman bujang nieh.

u and badrul...bila lagi dik?

mier@merr said...

~LP Lum~

uit...mne de..sila jgn salah mengerti... blum2...

mier@merr said...

LORD ZARA 札拉

kad ape weh?

repot kad ke? hehe

mier@merr said...

a.z.r.i.n.a.03.07

teruskan menunggu... :)

mier@merr said...

Jantan Keparat

~erk..cepat la kawen..nnti jemput aku k...

mier@merr said...

cHeRyNa PiReS

~kak sha temanya mesti ungu...aishh..


~tunggu u n zainal arief dlu boley?

ashie023 said...

salam miera..aih lamo den x masuk sini..ahaha..aku hengat ko yang kawin ni..upenye org len..haha..manyak pulak tuh hah..

mier@merr said...

ashie

lom laie.... tunggu la akak2 kite ni dlu..hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!