nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 16, 2010

"Terima Kasih Cikgu"

"Jika hari ini seorang Perdana Menteri berkuasa Jika hari ini seorang Raja menaiki takhta Jika hari ini seorang Presiden sebuah negara Jika hari ini seorang ulama yang mulia Jika hari ini seorang peguam menang bicara Jika hari ini seorang penulis terkemuka Jika hari ini siapa sahaja menjadi dewasa; Sejarahnya dimulakan oleh seorang guru biasa Dengan lembut sabarnya mengajar tulis-baca"



hari ni boleh dikira antara hari yang paling
bersejarah dalam catatan perjalanan hidup aku..
ciwahhh.....
first time weh....
sambut ari guru



bukan sebagai pelajar
tapi
sebagai seorang guru

wahhhhhhhhhh...
suda dewasakah aku?
cubit skit...
auwwww...
sakit

bukan mimpi la ni ek??
ermm... cepat eh masa yang berlalu...
aku da jadi cikgu la!!

wei..yang berlagak cam aku sorang jadi cikgu ni pehal??

memang ar..
ari ni ari guru taw...
korang cikgu ke???
wakakaka....
(cikgu2 lain jangan nk menyampuk k..)


erm,....rindu la plak kat cikgu2 aku yang dulu
tanpa dorang
aku takkan jadi ape yang aku jadi skarang..
terima kasih cikgu2...
terima kasih sebab lempar buku latihan sy kat luar kelas dulu
terima kasih sebab baling saya dengan kapur dulu
terima kasih sebab bagi saya berdiri kat luar kelas
terima kasih sebab bagi markah 0 untuk ujian kimia saya dulu
terima kasih untuk segala ilmu..
huhu

ok..suda abes sesi mengenang kembali....



korang..korang...



aku dapat hadiah
banyak tu tak banyak la
tapi kena bawak troli kat tesco tu kot
kah3
berlagak seyh..
setakat raga sayur tu pn da cukup...

ayark..
mencarowt ape nih..

dah2..
g wat soklan exam...
minggu depan da exam
(sape nak soklan bocor?? sila angkat idung)
yekk...jangan arapla...


akhir kata

SELAMAT HARI GURU
BUAT SEMUA PENDIDIK
"GURU PEMBINA NEGARA BANGSA"





16 comments:

Jantan Keparat said...

slmt hari guru!!!!

mier@merr said...

Jantan Keparat

~tenkiu!

hans said...

selamat hari guru disiplin

mier@merr said...

haha.. ada tambahn la pulak...

kawie2020 said...

sweet je bila baca n3 nih... hehehehhehe...

selamat hari guru, cikgu miera...

best ek dok kat langkawi? :)

cHeRyNa PiReS said...

happy teacher's day dik!!!
take care...

ada org panggil cikgu purple tak?
kirim la hadiah tu sedekah kat kak sha sket:P

mier@merr said...

kawie : sonok2..hehe

kak sha : tenkiu...

ade2..... ada satu hari tu...drpd ats smpai bwh...dlm smpi luar sy pkai n gna brangan purple.. mmg sume pggil ticer purple..

Razman said...

selamat hari ahad.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

selamat hari guru dik....

(^^,)

mier@merr said...

Razman

selamat ari isnin


y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿

maceh sis~

Mizzy said...

ada bg hadiah moto tak?

**pakcik menang moto..terima kasih power root**

told la hejauw said...

oit..slmat ari guru...hahah..
ak nk jdi cgu gak lah..dpt adiah bnyk hahha

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Dah lambat tapi nak wish gak..

selamat hari guru ! didik anak bangsa dengan bangga ek..


*wuit Mira, dah chihat sket eh .. hehe..

Mr Rulez said...

camat hari guru..;)

rasa nk masuk skola balik klu cekgu2 macam nie..dah lar kiyut..sportin plak 2..hehe

mamai said...

kalau semua cikgu macam nie pakcik pun tak lupa

miss lolly a.k.a luvfareda said...

teruskan mendidik anak bangsa =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!