nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 14, 2010

sudah kembali....


I'M BACK!!!!

yeeehaaa... aku kembali setelah berbulan-bulan aku tinggalkan dunia blogging
mengapa aku kembali??
haha

usah ditanya
sebab aku konpem stori kat korang punye

aku kembali dengan semangat baru
aku kembali dengan azam baru
aku kembali dengan berat badan baru
uwaaa..... misi gagal setelah bekerja

aku kembali dengan lappy baru
lalala!~
sangat gembira

sekian



7 comments:

anonymous said...

uwaaaaaaaaaaaaaa....
nyanyi nyanyi.....

coz we are the youth...
we are the truth....
lalalala~

anonymous said...

erk~lama da aku x jadi 1st commentor kat sini...terharunya...isk isk isk...

anonymous said...

dan yg ketiga juga....yeay~

Pocket said...

tak der gambo pun!!
taruk la gambar sndiri memperagakan lappy baru tu :D
sambil 'bersiaran lansing' ker aper?
heheheh:)

cHeRyNa PiReS said...

it was empty without you sis...
lama giler nak tunggu purple blog nieh mengomel macam dulu.

kak sha pon bz...tp akan blogging gak! jangan tinggalkan kitorang lg k!

.Anna. said...

ape lagi kak mer. sile lah tampal gambar baru! dengan berat baru! esssitedd ni nk tengok! uhuww :)

Jantan Keparat said...

slmt kmbali!!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!