nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

sijil masukkan dalam fail cikgu k~

hari ini adalah penat

kalau dapat bantal n tilam memang da lama aku hanyut ke alam mimpi neh
tapi masih ada keja
hahaha
nampak macam takde keje kan
sempat memblog lagi
jadah la xde keje
menggunung!
huh~
merungut amira... merungut!!!
ingat bagus ke?
hahaha
lantak ar
kat sini je aku merungut pun
keja aku jalan gak


tetiba aku konpius dengan tugas seorang guru
adakah seorang guru perlu membuat kertas kerja aktiviti kelab?
adakah guru perlu memberi arahan kepada pelajar semasa latihan sukan?
adakah guru yang perlu menaip senarai nama pelajar rumah sukan?
adakah?
adakah?

apa tugas pelajar?
mana bakal-bakal pemimpin masa depan
sijil bagi kat cikgu je lah
cikgu yang buat sume
bila disuruh
bila diarah
sume saling menolak pada orang lain
takut memegang jawatan
takut memikul tanggungjawab
apekah???

tak sume orang born to be a leader
tapi kalau diasah..dipupuk... kita pasti dapat melahirkan seorang pemimpin yang berkakilebar
ooppss...berkaliber...hehe

k la
sambung wat keje
nak penuhkan fail sijil zaman sekolah
hahahaha~

gggrrrrrrrrr
mode : geram!

notaditumit : sape yang folo aku thanx yer... nnti aku melawat korang.. bila nak lawat jangan tanya k,...hihi


Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics

Free Signature Generator




4 comments:

kawie2020 said...

hehehehehehe.. kena arr ajar budak2 tuh buat semua tuh.. dulu kawie kt sekolah menengah semua nya kene buat sendiri.. kertas kerja lawatan, perkhemahan dan macam2 lagi...

sekolah ramai x budak burma? hehehehehehe

nursarah said...
This comment has been removed by the author.
told la hejauw said...

kalo keje taip2 tuh soh jew ank murid ko taip...ko banje McD sbg habuan haha

mier@merr said...

kawie

taw xpe..masa aku skola pon.sume wat sniri..

~xde dak burma...dak jepun ada.... zaman burma ko dlu da blalu..haha









sarah

bkn keje aku yang aku cuba maksudkan..... tapi macammana nak memupuk nilai kepimpinan dalam diri pelajar kalau segelintir guru menganggap lebih senang buat sendiri daripada menyuruh pelajar...
aku takdela kesah sgt nak wat sume tu..aku da lali wat ketas keje... dari zaman skola sampai u..
bagila la peluang budak2 lak....

tak ikhlas ke aku??
deym...bunyi cam marah kan??
huhu... tersentak bila dipersoal ttg keikhlasan...





told

ewaaahhh....mmg keje dorang pun patotnye,.... pesal lak nak blanja2....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!