nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

hapdet cam bangkai

4 januari 2010
hari kedua aku bergelar guru di sebuah sekolah berhampiran pantai cenang di pulau lagenda ini
ayat konon karangan bahasa melayu tingkatan 3
nyampah mak!

uwaa
da lama giler tak hapdet
internet ada je
masa je kurang ade
kul 12.00 je aku da mula ting tong
mata da berat semacam
keje menimbun
almaklumlah
baru lagi
banyak mende nak kena blaja
skill nak mencarowt marowt kat blog pon da macam berkurangan
banyak citer..tapi tak taw cane nak citer
adoiiii..
rindu la wei nak g blog korang
tapi sempat tgk blog seniri je ni pn
erm....ok la
jumpa lagi
takde citer pape untuk arini
update paling bosan!
huhu


tata~
salam

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics

Free Signature Generator




21 comments:

GhOsToNe said...

BIASA LEW TUE..

CKGU MMG BUZI...

beautiful_rose said...

x per...sabtu ahad kan ade.ko ley update secare menggila.=p

abe long said...

wow!!!

cikgu baru....

sI tEDI said...

tata!!
t care!

imHepPie said...

haha mmg org ckp cekgu biasanya tdo awal..haha

miera said...

asssssaaaallllaaamuuuaaalaaaiikkkuuummmmm ccciiikkkggguuuu=P

Fza.ithu.Zazha said...

huhu..
bese la tu en byk keje..
cikgu harus bersabar!
:)

hisham said...

xper2..u wat keje u elok2 utk mndidik ank bangsa...aminnn

cik CumeY said...

aku windu ko wei....

siyes nie...

:(

kawie2020 said...

budak burma banyak x kt sekolah awak? hehehehehehe

sharamli said...

tunggu cuti sek0lah pulak..x bz la..hu3

miss lolly a.k.a luvfareda said...

oh cekguuuuuuuuuuuuuu ke ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

oh cekguuuuuuuuuuuuuu ke ?

BuLaN iTu aKu said...

ada tak pelajar lelaki yang hensem2 ahaksss

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cikgu mieraaaaaaaaaa....

heheh rindu sama kamoo...
sorry tak sempat jumpa...

jangan majuk2 k...hehhehe


cenyum cikit.....cikit jer tau..

ashie023 said...

selamat pagi cikgu..
wahhhhh...aku rindu anak murid aku..sob sob..

fiD said...

biaselah cikgu, awal2 tak biase gak, ala, macam budak2 skola tue, hoohoh

panggiL guA siv. said...

ingtkan ko hapdate letak gambor bangkai.
ekekeke

mamai said...

selamat mengajar cikgu

arque said...

hav fun teaching.

jalak lenteng said...

owh cikgu....


Selamat Mengajar...ajar elok2..huhu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!