nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 1, 2010

mana tajuk?


SELAMAT TAHUN BARU
2010

salam
hai korang
sekali lagi aku bersiaran dari pulau lagenda
haha

cepat sungguh masa berlalu kan?
pejam
celik
pejam
celik
pejam
pejam
pejam
celik
eh..2010 suda..!!


ngahaha
nampak sangat 2009 lebey tido dari berjaga
ekeke
tapi tidak lagi bermula tahun 2010 ni
sebabnya
daku bukan lagi penanam anggur separuh masa
malah aku telah meninggalkan sepenuhnya aktiviti penanaman anggur tersebut
ada paham?

tak paham pegi tanya kucing kat uma sebelah
dia pun mesti tak paham
aaaaaa..... mengarut suda
aku pun da mula tak paham
erk...sebenarnya aku tak paham cane nak buat buku log untuk di anta ke JPN nanti
haha
jadi bila tak paham malas nak buat

soalannya
aku tak paham atau aku malas?
sila sms jawapan ke
33333
sekarang


jangan nak ngade jawab aku malas
lempang kang!!
haha
jawab aku tak paham
ini adalah paksaan!


hahaha
di tahun baru mana boleh malas2
aku da kena jadi rajin
aku kena jadi cikgu yang berdedikasi
yang baik serta disayangi oleh pelajar2 dan guru2 lelaki yang hemsen
eh...apekah??
jangan nak menggatal oke
hahaha

oke la
nak cuba bertanya kawan2 yang lain
supaya aku memahami apekah yang perlu aku lakukan mengikut kehendak sirim
eh...bukan
kehendak KPM..


semoga tahun baru memberi makna buat kita semua
bukan perubahan angka pada setiap tahun yang kita perlu beri perhatian
tapi sejauh mana penghayatan kita dalam menghadapi perubahan angka tersebut
sudah tercapaikah impian yang lalu
sudah terlaksanakah harapan yang lepas
ape lak yang nak digapai pada tahun mendatang
bersediakah kita menghadapi cabaran yang kian hebat?

renung2kan
dan selamat beramal
sekian
hehe

~salam~


Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics

Free Signature Generator




9 comments:

Wanita Itu said...

owh cikgu juga ya adik sowang nih :)

salam singgah :)

sI tEDI said...

miera.. buku log macam buku 555

nursarah said...

epy new year merr...hehehe

jgn malas2..!

hisham said...

salam HNY..moge u dipermudahkan segale urusan dn segale hajat dihati akn terlasana....aminn

GhOsToNe said...

slmt tahun baru!

moga ape yg ko nk trcapai!

Boneka tak sakit said...

berhati2 aku skroll sebab page ko berat!! boleh hang pc aku hehe

selamat tahun baru mira ko jgn gatal2 la ko tu dah nak tunagan org!! cukup2 lah skandal tu cuba lh tuk setia kris dayati! !

lieya orange M.I. said...

...happy new year,,,kejer elok2 k...=D

panggiL guA siv. said...

ahah.
HNY weh!

ashie023 said...

ko tak paham..

kat umah sebelah kucing sape?kucing tedi ke?ahaha

selamat tahun baru gak mier ..
2010..
selamat mengajar..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!