nuff header

Tuesday, November 17, 2009

pergi...




sayu hati aku memandang blog ni
boley ke aku berjauhan dengan beliau
boley ke aku berjauhan dengan korang??



aku perlu pergi sebentar
aku perlukan masa untuk diriku
aku....
ahhh.. susahnya....
tapi aku tak mampu nak membahagiakan keduanya
aku perlu memilih
aku perlu
ya,...
aku tidak bleh tamak
aku perlu memilih
dan saat ini
aku hampir pasti
yang mana akan ku pilih
maaf
aku pergi sebentar
kawan-kawan
tolong datang tengokkan ceritera ni yer
aku janji
..kejap je aku pegi..



notaditumit : maaf tak dapat melewati blog2 kalian
~nnti aku singgah yer

jangan lupa undi aku yer
mier@merr

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics
Free Signature Generator

Free Signature Generator

12 comments:

Jard The Great said...

berehat dari blogging perlu jugak wei.. ehehe.. slamat berehat. =)

myQza said...

mahu pergi ke mana??

intanurulfateha said...

.nak ikut!!!

imHepPie said...

jgn tngal aku.....

mamai said...

selamat jalan nanti pakcik pie undi untuk kamu

apan lee said...

nak berehat jugak! xP

.millalara. said...

nak ole2.. haha.. tetiba ;p

okies dear,, taking care okeh..

Ayu said...

kim salam kat org kampung ekk..

leadleedeea said...

nak gi mana? nak ikuuutttt...hehehee~!!!

take care ye dear~!

beskot said...

nk p mn??
jgn lame²..hehe

Anonymous said...

nak pegi..pegi je lah...huh huh huh~

nak pi berak pun ajak ke?cet~

said...

kami pasti merindui kamoo dik..
selamat berehat dari alam blog k


take care

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!