nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 4, 2009

saya tidak kisah.apa ada hal,

terasa mahu melampiaskan satu perasaan berbentuk kemarahan.oh tidak.ketidakpuasan hati mungkin.baru menikmati saat-saat yang indah.ade aje yang datang merosakkan perasaan berbaur kegembiraan.sape dia untuk mengatakan aku memilih kawan.sape dia untuk menyatakan dengan sape aku kena kawan.sape dia untuk menilai keikhlasan aku utk berkawan.dan sape dia untuk menentukan pada siapa harus cinta dan sayang aku ini dicurahkan.takkan sebab aku tak balas teguran dia di yahoo m! dia bleh mgatakan aku sengaja menjauhkan diri (dan macam2 tuduhan.xkuasa lak nk tulis byk2). sungguh tidak logik orang itu. jasad aku mmg xwujud dpn skrin yang menghantar aku ke dunia maya ni.aku ada hal kat luar.aku mmg biar je pun ym tu.balik nanti reply la.ape susah.da explain pun reason aku xreply.tu pun nak cari salah lagi. dush2~

tapi terima kasih untuk yang bukan sape2 tu. dgn suksesnya wat aku realize sumting.dulu bila enche S tanya nape tima dia.tapi bukan org lain.dia bukan ade ape pn.aku slalu super duper blank+ blur.macam takde sebab.cuma rasa sgt comfortable.rs terima dgn sepenuh hati.tapi skrang.salah satu jawapan nape aku comfortable ngan dia.dia tak memaksa.tak mendesak.faham aku.aku tak suke nak cakap banyak kali.bila aku kata aku tak suka.aku harap dia faham aku aku xsuke.dan dia mmg faham. eleh..ati da syg..sume mnde dia wat ko rasa btol je.

ahh.tamo kisah sama itu org.saya tidak kisah.tidak mahu kisah lg.baek menikmati saat-saat yang indah.wawawa... mengulangtayang saat-saat bahagia menikmati sesuatu yang da hampir empat bulan aku lupakan.baru 4 bulan pon nak bising. kuang.kuang.kuang.

semalam.niat di hati nak mengekol je 1-300-88-2525.tapi mak kata.kita pegi je la sok.makan di situ.hoh.menarik.suka idea itu.nyam2. after maghrib td .kami gerak ke bangunan berwarna biru yang berjarak 200meter mungkin dari umah.haha.belom kuar dari taman pn da nmpk bangunan kaler biru tu.yeah.destinasi makin hampir. oi..yang ko macam kene simptom tak makan selama setahun 4 bulan 25 hari ni apesal? haih. ape2 je lah. hasrat tercapai. boleh tido dengan lena dan aman.wee~






after menikmati saat-saat indah.kitorang naik ke gedung kain nagoya.2 minit after kitorang masuk.sila baca perbualan dibawah.

mak : eh..rasa ada gegar2 tak
adik : ha...ada2... aaaa...takot....
aku : (baru nak menghayati rs gegaran) ..hah..ada2.. haih.apekah?
adik: ala..jom la kluaq. takot.
aku : ish.tade papelah.sikit je ni.huhu (padahal cuak gak.konon je cool)
mak: --> da hilang disebalik kain2..ceh~

kejap je rs cmtu.pastu da ok.no need to wori yar.


tak larat nak menaip lak.menggagahkan diri je ni.adios.salam.

21 comments:

daisuketsuchie said...

oi oi oi...gempa bumi tu...da tade org nak kena nyakat ngn aku kang.huh~

sape mamat tu?meh aku sepak dia....wawawa

miera a.k.a merr said...

ramai je ade.aku ni sape la.
(ayat sedey la konon.sila jgn cuba)

haha...sape2 la..lantak dia lah.

ZARA 札拉 said...

lapar~

woot~

ZARA 札拉 said...

lapar~

woot~

miera a.k.a merr said...

zara : ahakz.... sila makan.

Ries Lee said...

lame x makan pizza...

miera a.k.a merr said...
This comment has been removed by the author.
miera a.k.a merr said...

Ries Lee ~
da lame yer? pegi la mkan..hee~

sI tEDI said...

lama x layan pizza!

miera a.k.a merr said...

sI tEDI : hah...jom2..kite g layan skali lg nnti.. kamu blnja..ahakz..

imHepPie said...

1 300 88 2525 tu kan ke talian nur..lalala~~

miera a.k.a merr said...

nur? nur hafiza? hehe..

Pocket said...

pocket kebelakangan ni kurang dah makan Pizza Hut,
entah kenapa...
rotinya?
minyak nya?
rasa nya?
pocket dah tua kot .. hahahah

pilih kawan? pocket pilih blog .. buleh?

kani said...

you have nice post. always visit me back dear.......

miera a.k.a merr said...

pocket : erm.. tua ke? Pizza Hut kn kategori U.. untuk santapan umum.bley ke gitu?? hee~

buley2..sy pn pilih blog juga... tp kawan x pilih.. :)





kani : thanx... i'll b there~!

cHeRyNa PiReS said...

sape dia untuk mengatakan aku memilih kawan.sape dia untuk menyatakan dengan sape aku kena kawan.sape dia untuk menilai keikhlasan aku utk berkawan.dan sape dia untuk menentukan pada siapa harus cinta dan sayang aku ini dicurahkan.

---> betul...cermin diri sendiri dulu baru cakap org. tp mungkinkah kerana dia jeles?;)

hmmm....tuh sha tak tau sbb baru je nak berjinak ngan blog nieh. tumpang lalu ye!:)

pizza sangat sedap, btw:)

messyremo said...

adess...

aku dah ler tgh pose..
aku mmg salah timingla masuk blog ko time2 cmni...

miera a.k.a merr said...

cHeRyNa PiReS
~mgkin kot dia jeles... bknnye tak kawan dia pn..kwn juge.. melalut ntah pape je dia ..haih..



messyremo
~aku pon nga pose nih.. jom buke same nnti...wakaka... hangen si BK nnti...

AbcdeFtyyhahh; said...

salam.
hoho sabar.
adehh gegar kah. dimana tu?
erm pizzaaa...~~
comel gamba2 :D

miera a.k.a merr said...

AbcdeFtyyhahh

~wsalam. hoho.
sdg sabar.
di kedah lor..sgt pelik.
hee~ gmba comel.orgnye pn
comel.pizza pn comel..haha

Anonymous said...

biar btul kak ade gempa.........

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!