nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

senarai untuk diri sendiri. sila laksanakan.

skala kebosanan da mula menurun dari petala kelapan ke petala kelima.
sounds like macam seperti hari-hari yang aku tempuhi nih sangat tenang.tak mencabar. tak sgt hectic. tak macam aku yang dulu. amira yang bizi.sibuk.aktif.hectic.apa sajalah yang berkaitan.
soalan2 macam
-'bizi lagi hr ni?'..
- ' ada program lagi ke lepas ni?..
-'sibuknya dia. xpenat ke?'...
-''keje2 jugak.da stadi utk test esok?'

huh.. semua tu da tak lagi memvibrate di koklea aku untuk d anta ke nerve impulse.. soalan yang sgt typical 4 dis tyme being..dan di jawab juga dengan sgt typical...

-'watpe je kat uma?'.. -xwatpe.jadi suri rumah tak bertangga sepenuh masa yang kurang berjaya.
ngadap laptop. ngadap tv.aja tusen.tu je.aktiviti evriday.evriday ok.rutin yang
bosan.


-'da keje?'.. -keje bese2 je.aja tusen hari2.tunggu posting.

-bila posting?'.. - tak taw lagi.dgr cite bln 11. tapi mayb awl bln 10 da buley taw posting mana.

- berapa tong beras ko dah abeskn tu?' - aku kaco tong beras ko ke? x kan. jd jgn tnya lg.ok.

-'berat da bertambah brapa kilo?.. -(aku xnak jawab)


dan sepatotnya..hr ni aku ada misi yang aku perlu selesaikn.hari aku bermula jam 6.45 pagi tadi. dan aku tidak buley tido balik disebabkan oleh tusen ganti yang aku da nyatakn kt entri sblm ni. adoi. 8.30 pagi. suda lama tidak memulakan hidup di awal pagi. gila buruk perangai. rezeki ssh masuk dol.

List-to-do for today n tumoro :

1. balik je tusen. mak aku mengeluarkn arahan supaya mencuci enche aircond yang da mula kurang mgeluarkan hawa sejuk lagi dingin. aku cakap 'ok bosh.satg kak buat..' anak yang taat bukan? haha..mak aku lebey memahami perkataan satg itu.sebabnya.sampai ke saat ini. aku belum mula memanjat pn. x kesahla kt blk mak aku @ aku. dua2 kene setel ptg ni gk. (tapi..skurang2nya..aku da bjaya mencuci 2 cik2 kipas d uma kelmarin) suka-suka aku melabelkan gender kepada mereka berdua.ahh..lantak la. bukan ada tulis pn hak Kerajaan Malaysia @ Hak Universiti Teknologi Malaysia..harta benda tu sume kat bilik aku.aku punya suka la. eh.yang aku hangen melebihi hangen kipas tu apahal?...ahh..yang penting. aku bukanlah seorang yang tidak berbuat apa2.

~enche aircond masih berhabuk~

~cik kipas suda bersih dan berseri~

2. nak kol 1-300-88-2525... mngidamkah aku? siyes beb.. da 4 bulan xmkn pizza. eeuww...mahu masa laluku seketika. enche shaiful.mahu pizza free lg boley? ataupon..ada sapa2 maw belanja?saya tidak kisah itu.silakan. dialu-alukan.

mahu~!!!!!!!!


3. aku sepatotnya ke pos ofis utk mengepos sesuatu kpd seseorang. da hmpir mrajuk seseorg itu. nsib baek aku da bjaya mningktkn skill memujuk aku. tp.. utk melakukan itu. aku perlu melakukan sesuatu dulu. pemilik kancil merah..sila pulangkan pendrive berwarna biru dengan kadar segera. ada benda penting di situ.hoho.


4. aku perlu studi dgn gigih.(malam ni boleh?)..beberapa student telan menrequest suh aku ajar tajuk digestive system kt kelas tusen esok. lemah tol la. tp..utk tidak menampakkn sebarang kelemahan di pihak aku..usaha perlu ditingkatkn.


ini suma dalam badan saya dan anda juga


5. aku belum beli hadiah untuk abah. tarikh 6/10 da sgt hampir. ni besday abah yang..err... 58 kot.hehe. aku akan cari esok.harus. ada idea tak.tataw mau beli apa.


6. aku rasa aku kene stop di sini. kejap lagi siaran radio akan berbunyi menandakan aku belum melaksanakan arahan.haha.


iklan

~anda buat anda dapat~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!