nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 12, 2011

Hujan Turun Lagi

Dalam 2 3 ari ni...hujan veri de lebat...siap ada ribut sekali..rumah aku da la atas kayangan..
bunyi daun2 bergesel lak cam bersiul je...tolonglah..misteri nusantara okeh... nak nak plak ujan lebat besenye start kul12 tgh mlm..sampai kul pg... then nak g skola kul 7.30 plak ujan lagik... best ujan ujan ni...sejuk aje memanjang..

semalam betul2 takleh tido... bunyi macam zink terbang..lepas tu bunyi ranting2 jatuh atas dahan kete...haaa.... tasuke...kite takut hokeh...tak penah lagi rasa mcm ni.. dulu kat uma lama tak rasa sangat sebab tak banyak pokok.... sejak da pindah negara atas kayangan ni...angin terlampau..

jangan kata angin kt luar je terlampau... kat dalam badan ni pun berangin... kat mata pun selalu lebat....
sabar je lah!!!!!!!!

~eh...korang..aku da tgk hantu bonceng..veri de kelaka..... gelak aje manjang.....! tp ibu bapa dinasihatkn mengawasi bebudak bwh tahun yer...ada unsur yang tak bape nak besh...

oklah,,..letih suda berhujan~

~

4 comments:

cHeRyNa PiReS said...

skang hujan kat mana2 je yang...ribut bagai...awak nye tpt tuh hapetah lagi...dok pulau kan?

anywayz, sangat2 suka dgn layout ini...makin pandai buat layout. bila mau pasang tender?

* nampak sangat dah lama tak memvisit kengkawan kan..

ipa faiza~ said...

cite tuh lucah sebenarnye.

kuang3

ciK LyndaWawa said...

hujan?best tido tau..=]

ch!natsu said...

there's always sunshie behind every rain.. =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!