nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 26, 2011

Nasi Goreng Keropok Ikan

Salam

Sekarang macam rasa rajin hapdet blog hari-hari
ada yang baca ke
tada yang baca ke still nak hapdet
konon anak cucu nanti bleh baca la apa mak nenek ni buat di zaman remaja senja beliau..

kalau tak kuat keazaman..memang tak rajin nak menulis...
sebab aku bukanlah orang yang suka membaca apatah lagi menulis
suruh mengira aku suka
udah namanya pun cikgu matematik kan...
tapi demi bakal anak cucu nanti aku tulis juga...
haha....bajet anak cucu nak cari la mak nenek ni punya blog kan
baik pegi cari surat wasiat....choi...macam byk sgt je harta dunia aku...


errrr......selalu termengarut secara berleluasa... ni la punca tulis takde perancangan...
sambil mentulis sambil makan sambil tengok tb....berapa byk sambil da...multitasking kau!

sambil memakan nasi goreng yang dimakan dengan keropok ikan yang juga digoreng...



sambil menonton rancangan chep wan kak jah ni...


taklah kebulur sangat tengok dia wat muka penuh kelazatan dia tu.....ngee~

dah kenyang.........burppppp~!! errr...alhamdulillah :)

~

14 comments:

Aida Azryn said...

ada je yg baca ni haa.. :)

~LP Lum~ said...

salam miera~

"mentulis" itu apa eik cikgu?? :p

Anisa Hang Tuah said...

sedap sedapp

Ungu Violet said...

nasik goreng sempoi...hehhehh

cik tikah said...

alahai.. sedapnyaaa....

Kapten Atok said...

bulan puasa mesti hari muka chef wan bg org terliur

tot tot kecik said...

salam..


waah best..sambil tgk rncgn tu, sambil mkn..
bru teringat jpgi sy nk mkn nasi goreng juge.. :)

cikpepel said...

Aida Azryn

~mekaseh sudi baca :)

cikpepel said...

~LP Lum~

~adik bradik mentadak~

cikpepel said...

Anisa Hang Tuah

~yg chep wan msk tu sedap la....hehe..

cikpepel said...

Ungu Violet

~sgt sempoi...main campak je...

cikpepel said...

cik tikah

~meh makan~~

cikpepel said...

Kapten Atok

~haha...segala chep leh buat terliur bln posa ni...cobaan..

cikpepel said...

tot tot kecik

~selamat memakan..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!