nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 3, 2011

Larian 1Murid,1Sukan,1Malaysia-Roadblock

Semalam
Sabtu..2 Julai 2011...

errr...da macam tulis berita plak..
macam yang da dicanang di media massa..
semua skolah kat Malaysia menyertai Larian 1Murid,1Sukan,1Malaysia..
skolah aku pun haruslh tak terlepas menyertai acara ni..

aku bertugas sebagai photographer tak berapa bertauliah..
dan ditugaskan untuk mengambil gambar sepanjang acara ni berlangsung
sebab gambar2 ni akan dihantar ke KPM sebagai bukti kami menyertai larian ni..




Taknak cerita panjang lah sebab badan rasa tak berapa nak sehat..
jadi nak merelaxkan diri seketika..
perkara paling menarik hari ni adalah...
ROADBLOCK~
haaaa....meh kita tegnok apa roadblock nya....



jeng jeng jeng....





amek kau..tengah2 jalan enche lembu parking..... takleh kemana la bebudak tu...
kena la tunggu pasukan penyelamat neh..


mamtikz aku kalau dak dua ketul ni baca...lariiiiiiiii...eh..lupa..demam...nak rehat...ape lali lali ni pun oi....


~

6 comments:

Kapten Atok said...

hahaha. lawak lah ko lembu

niena shopping2u said...

wah..lau singgah kt blog cikgu2 mst ada ni..mst best kn join dak2 lari hehe

niena shopping2u said...

hehe..lmbu tu wat lawak ngah jalan

ain fathihah said...

hahaha kelakar.

Dearie Pearls said...

kahkah... roadblock sudah...
selamber jek duk tengah2...

nizamsani said...

tu dia.besar punya roadblock.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!