nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 16, 2011

Harapan ku musnah~

tajuk da macam lagu zaman 80'an kan...
sebab tu orang cakap jangan letak harapan terlalu tinggi
bila jatuh konpem berderai...

***

 Mr.Boipren : Sayang..abg nak g langkawi minggu depan.
 Ms.Gelpren : Ada apa nak datang sini?
 Mr.Boipren : Nak jumpa sayang lah. Taknak jumpa ke?
 Ms.Gelpren : OMG! mana boleh taknak. Dah 7 bulan ok tak jumpa.
 Mr.Boipren : haaa...tau pun...
 Ms.Gelpren : Suka..! Nanti kita g tengok Harry Potter sama-sama eh...
 Mr.Boipren : Boleh aje sayang.

***

hari kejadian.............

Aku : Dik...hp7 ada tak yang kul 9...?
Adik tiket : hehe...takde kak..
Aku : eh..kan dalam cinema on9 ada...
Adik tiket : tu lah masalahnya..dah tak larat nak jawab dah kak.. filem yang kami dapat rosak. tayangan malam tu pun problem..kena bayar balik kat penonton...
Aku : ok.crita apa yang ada..?
Adik tiket : Transformers kak.
Aku : Transformers pun jadi lah...


Layankan aje.....Harry Potter pun da jadi Optimus Prime dengan tetibe.


balik tengok kat aloq staq je la jawabnya...tanpa Mr.Boipren.huuuuuuuuuuu~


~

8 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

cian.....

ciK LyndaWawa igUana said...

cian.....

ILA HonEyBuNNy said...

aloooo punah hatiku kan..ehheh

kuciwa....mai cne mai...tgk dgn ila ja..hehe

cikji said...

hihi sabo2,,nex time leh tgk same2 jugak :)

Aida Lela said...

sian kat dia..

*layankan aje la transformers tu :) saya cd transformers yg 1st masih tak abes nak tengok lagi..hehehhe

tiefazatie said...

ok pe transformer..hee

Hans said...

hahaha
rosak la plak
kempunan ekau nak tgok HP

zino said...

salam kenal....
nasib baik ada transformers jadi penyelamat...hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!