nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

Bila disitu bukan dunia aku.

Bila orang tanya kenapa aku pindah ke banglo 5 tingkat tu..
susah jugak aku nak jawab.. takkan nak jawab rumah kembar dua ni berhantu?
hmmm...tidak lh pulak..
orang yang tak duduk dalam rumah ni takkan paham apa yang aku rasa
sungguh hati memang takde kat sini

cukup aku bertahan selama setahun setengah
itupun da ramai yang kata aku hebat..haha.
mampu untuk terus bertahan
aku penah citer dalam entri ni dulu
baca pliz.. :)

bila da pindah uma baru ni macam sonok sket
takyah nak pikir orang lain...

da siap cuci uma n masuk barang2 sket
suka!

meh tgk uma tak seberapa ni
gelap.amek guna kamera enpon jek..





 rumah tingkat ampat yu...kurus la ai....
~

9 comments:

Hans said...

ok la rumah nih
luas jer
best la

Lirik Lagu Dimana Dimana (OST Annisa) - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Hamzah

Roza Ami Nanomiya said...

ok rumah baru ni


rumah lama kenapa? berhantu? ko tahan setahun setengah maknanya tu mitos semata2.

Aini Ahmad said...

wah!! kak mira dah beli umah sendiri ek?? dah nak brumah tangga ke? heee

CGG said...

cantik:)

i like..

Fello Ariza said...

kalo beli home theater siap ngan tv 3d bes gak neyh..hehehe :P

hanaahmad said...

cantik rumah! yg penting cik pepel happy ok? :)

i.am.belle said...

duduk sendiri puas hati.

dr dulu aku mmg tak reti nak duduk rumah sewa dgn ramai org sbb tak semua ada perangai 'tolak ansur' dan 'kerjasama'.

takpe skrg sure kamu lebih happy ")

beautiful_rose said...

x pa...janji selesa aman dan damai x perlu nak fikir utk org lain kan.jaga dr sendiri sudah.....

Are-Gya said...

ruang tamu yg besh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!