nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

Debar yu!!

da lama tak taip entri ni...debar juge rasa....ahhh...takyah nak auta...takde hape yang nak didebarkan taip menaip entri ni.... kenapa lama tak mengepos? sebab saya belum keje kat pejabat pos... dah tak payah nak paksa diri gelak,..memang tak lawak pun...da macam lawak amir...dia buat lawak,...dia gelak..sebab dia je paham...haha...

esok 10 mei 2011 aku nak kawen....hah...cukup cukup la menipu... belum masanya lagi...
sok...pasukan KRS SMK Kedawang akan bertanding Kawad Kaki daerah Langkawi di Pekan Rabu Langkawi....macam bese...kalau bebudak yang lawan...cikgunya yang debar lebey... almaklumlah...cikgu yang bertungkus lumus berguling berkawad same2 ngan budak.... kalau tak buat yang terbaek..rasa macam sia2 je usaha selama dua minggu ni.... tapi membe aku yang tenang lagi positif kata...."ok dah la tu..padan la dengan latihan singkat dorang..kalau dua bulan latih jadi macam ni jugak baru jiwa kacau..."...ok...aku telah diaruhkan dengan cas positif juga.....ayat nak sains kan....

kepenatan yang terlampau.... sepanjang tahun ni..rehat dirasakan teramat singkat.... keja makin banyak..masa pulak rasa makin pendek.....masa rehat akan dimanfaatkan sebaiknya....tata titi tutu...


ps: KRS Kedawang...pliz...buat yang terbaek..!!!

~

5 comments:

lieya orange M.I. said...

gud luck k..all d best :)

told la hejauw said...

kalo ko ketua platun (eja cmni eh)..maybe lagi mantop hahahha.... gud luck :)

Aida Lela said...

gd luck cekgu n students :)

sameera said...

pasty bolehhh....HIDOP KRS>..hhashshhs

♥e'in♥ said...

jom jenguk my blog.. ade something 4 u.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!