nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 15, 2011

senja nan merah | Pesta Air

hahh....tajuk nak glemer kan..
kalau orang dulu dulu....time2 senja ni...suma kena hambat masuk rumah..
nanti hantu senja tangkap bawak sembunyi... ye la kot..... aku memang anak yang mendengar kata....so..mak aku tak penah la cakap benda2 camtu kat aku kan....
oh..dusta..dusta....... selagi tak kena bebel berbakul bakul...memang tak masuk la uma kan... zaman kanak kanak ribena...haruslah banyak mende nak main.... nak2 pulak main tuju kasut... main guli.... main galah panjang....main toi orang kedah kata.... memang tak sedar dunia..... azan berkumandang pun wat taktau je suma....setan da bergayut gayut kat telinga agaknya......

eh,.....aku taktau kenapa tetibe aku merepek tak tentu hala ni.... asalnya tadi nak tepek gambar senja di kaki langit sajo.... aku memang suka betul gambar matahari senja ni....meh kita layan....




hah...amek....3 skaligus aku tayang....
cantik kan mentari senja....

*****

hari ni dan esok ada pesta air kat pantai cenang.....
macam2 permainan air ada..
dengar cite plak malam ni ada konsert
artis mana yang ada yang tu aku tatau....
jom3.....kita main air!!!!

daaa.....
....salam




~

1 comment:

beautiful_rose said...

cantiknye pemandangan..... =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!