nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 22, 2011

Mengkarung

tajuk agak National Geographic ye anda2 sekalian...
korang penah dengar tak natang mengkarung nih?
kalau tak penah..meh cikgu yang sepatutnya mengajar sains tapi mengajar matematik ni nak stori...
Mengkarung ni kalau kita tengok... nampak macam cicak...tapi lain sikit...kalau anak mengkarung memang la besar cicak...tapi kalau bapak mengkarung...memang bapak la besar dari cicak... kesimpulan...mengkarung ni juga adalah famili cicak;.... kebiasaannya...mengkarung boleh ditemui di kawasan hutan atau kawasan berpasir...kalau nak tgk..kt langkawi ni memang agak bersepah... mengkarung juga boleh didapati dengan tiga warna utama....da macam beli perabot kat IKEA plak kan..perabot yang kaler2 tu.... kaler hijau,perang dan kelabu paling kerap dijumpai.....mengkarung ni juga bersisik.... ada juga yang berbintik-bintik......

ehh....dari tadi agak konpius nape mesti citer pasal mengkarung ni.....
tak pulak aku dengar membe gado sambil maki...
'MENGKARUNG KO!!'///oh..tidak...bukan...
ermmm....mungkin sebab ni kot.............



 haha...comel tak!! gila lensa betol mengkarung sekor ni.... nampak je aku pegang camera.... pantas di memposingkan diri..........

~

6 comments:

beautiful_rose said...

cantik gambr...kamera baru ke? =p

cikpepel said...

rose ~ baru tak baru sgt la... ada la dkat 3 bulan...

picairin said...

wah beraninya amik gambar mengkarung... tapi serius cntek... suka...^^

ain fathihah said...

arr..geli. haha

lieya orange M.I. said...

gambar cantik tu...mesti camera power ni... :)

ch!natsu said...

c0mel bangat..!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!