nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Perasan dan perasaan

dah seminggu..aku asek tulis dan padam... padam tulis...tak simpan..tak jugak publish.. taktau lah nape... macam malas sangat nak mengadap blog yang seketul ni.. kalau tuan tanah senirik dah malas... orang yang nak menjenguk haruslah lah lagi tak hengen kan nak datang..takde hape...dari rabu minggu lepas..sampai la dah nak jumpa rabu balik..entri tak bertukar laie.. ape kes...?

salah satu faktornya..mungkin tuan  tanah adalah perasan yang kalau beliau tak hapdet seminggu ramai peminat akan merindui dan tercari cari beliau... tuih tuih...sangat tak sedar kediri... kau bajet kau artis*!

faktor kedua.. tuah tanah tak berperasaan seperti nak menghapdet blog walopon tuan tanah ada banyak bahan yang boleh dihapdet... perasaan tuan tanah adalah tidak menentu * contoh perasaan tidak menentu adalah tiba-tiba tuan tanah teringat pada chenta dolu dolu yang kini telah menjadi milik orang... hah..yang mana satu? yang tu yang korang taktau... todiaa....creta macam diva ada puluh ratus chenta hati... dok tringat chenta lama tu buat apa la tuan tanah oi..tuan tanah tak reti2 nak kawen ke?? *pengsan doploh saat..

dua tiga pat lima nam menjak ni..asek pegi kenuri kawen n tunang orang je.. hah..bukan amek berkat... amek pengajaran dan pengalaman...kot2 sampai masa tuan tanah kedaun ni nanti..takdelah terkapai kapai kan... skrang ni..trend majlis tunang je pun da meriah vavavoom... tapi aritu sembang dengan mak.. mak cakap buat kecik kecik suda majlis tunang tu.... takyah la nak citer kat satu mesia.. cukup untuk jiran,kawan rapat dan sedara mara tau... tapi skang ni tak susah... amek gambar..tag kat pesbuk...bukan setakat satu mesia...satu donia pun tau...kan kan kan...

tuan tanah survey la jugak pakej2 tunang..umangai...yang ribu ribuan pun ado.... ermm...lambat lagi la nak kawen kalu macam nih...untuk tunang je abes ribu2..
ececeh.....ape kes tetibe pasal tunang neh? adakah???? hahahaha..............

jeng jeng jeng!!!!!!!!

~

1 comment:

beYLa said...

bau2 nasi minyak dah ni kak?? hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!