nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

TOLONG!!!

errr...agak over ye pada tajuk..
jerit jerit macam rumah terbakar panggil bomba je kan
setelah dipikirkan dengan panjang lebar
aku malas nak menaip panjang
jadi aku membuat keputusan aku stret tu da point saja

aku seperti tak cukup berpuas hati dengan gambar gambar yang aku dah anta untuk
contest ini... tapi tuan tanah kedaun contest tu kata leh tukar gambar 2 kali aje...
atau letakkan maksimum 5 gambar
jadi aku yang macam takde keje padahal keje melambat tapi tak reti reti nak buat
telah mengedit lagi bebeberapa gambar..
korang boleh tolong pilihkan tak?

korang buat dua pilihan terbaik di mata korang ye...
tolong eh....plizzzzz...eeeuuuwww....

1.

2.

 3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.


11.


12.

tolong yerr ...2 gambar je....


~

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nis suke gambar 1 3 5.
siyes cool.

-fiexa- said...

cipppp.. 1 2 5.

**Miss Kay MazRan** said...

cek suka 1 dgn 5..cantik~~ :)

ShE iS SayA said...

no 1.... thrid rule hahaa...

♥e'in♥ said...

3 ngan 8 ok kot.. =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!