nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 4, 2011

Nak kawen!

datang dah kegedikan terlampau kan...
hahaha..
knuri adalah sangat banyak ye cuti cuti ni
cina sibuk nak raya
melayu sibuk nak kawen

petang ni membe belakang uma akad nikah
esok besfren drpd zaman sekolah rendah lak kawen
esok jugak membe satu skola n sematrikz plak mengakhiri zaman bujang
huuhuu
ni yang wat aku terasa tahap kegedikan melonjak lonjak
bukan ape... geram tengok gmbar santek2
skang ni kalau lalu dekat tempat indah damai salju mata memandang je
mula la membayangkan sesi pengambaran luar pintu...err...

"oh mama...saya mahu kawen
kawen dengan siapa....dengan siapa saja.."
alamakkkk...bleh cari gaduh ini ayat...
larikkkzzz....!


~

8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hehehe.nis pun nak kawen..tp tade sape nak kawen dgn nis
hohohohoh

beautiful_rose said...

tu la kawan2 aku pun ramai y dah berumahtangga.aku je kot y masih membujang.

FarhanaDr said...

Hahahahaha.. Cepat kawen chekgu.. Pastu saye follow dari blakang lak.. :p

Lelaki Ini said...

jom2 kawen!
hehehe

tot tot kecik said...

salam..


selamat pengantin baru utk kawan2 cik pepel.. :)

anonymous said...

cina yg beraya...melayu lak sibuk2...huh~

ada kena mengena x ngan n3 ni?


ahhhh.....blah la saya...buhsan...

PinQib said...

yer ar
ramai kot kenduri kt area rumah sy br3 ni


GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|


Sorry lama Tak SINGGAH.

MiSs TOrA said...

hehe wijibalqonnah dah ni kena tawen =) mmg sesuwai dah ni kwen ehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!