nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

Telefon Bimbit dan DvD lucah tidak perlu di bawa ke sekolah ye anak anak~


Tarik nafas panjang panjang...sedut lama lama
haaaaahhhhh!!!!

penat wokk arini... setelah 38 tahun  4 bulan 10 hari  tak men badminton.(ok...itu adalah tipu..).
tetibe hari ni tingin plak kan.. konon je lebey..kita tgk la brapa ari..haha
pasrah gile g beli reket baru... harga jangan tnya... bukan taraf Lin Dan aku nak beli yang hebat hebat...
da lama tak cuba skill...ala...setakat bulu hidong jatuh melayang layang...eh...bulu tangkis la...jatuh bergolek golek..itu perkara biasa... reket terbang baru luar biasa...tapi belum berlaku pada aku..
*******

pagi tadi... aku selaku pembantu ketua lanun.. menjalankan operasi rampasan di seluruh kampung pening lalat... (baca : spotcek).. apa lagi..kami mengerahkan semua lanun berbaju biru menggeledah semua rumah di setiap pelusuk kampung.... kelas yang aku target aku g tengok seniri... yeah..segala macam harta rampasan dijumpai... da abes je operasi.. kami berkumpul semula....

pembantu ketua lanun : Lanun-lanun sekalian..macam mana dengan harta rampasan kita!!!
lanun2  : wwwwoooohhhh...kita kaya...! kita kaya!!

pembantu ketua lanun : saya mau harta yang paling berharga dulu....

harta rampasan berharga dilonggok di hadapan aku
yang pertama : henpon berwarna hitam.. harta rampasan tahun lepas... tahun ni ulang lagi... sampai tahun depan la aku simpan jawabnya...

yang kedua : henpon lagi!! tak berjaya dibuka sebab takda simcard...

yang ketiga : rantai~datang skola la dik.. bukan nak g knuri...

yang keempat ~DVD.. cover samar2..pompuan baring ngan laki... erm... tajuk? tak perlu la tahu kot..

yang kelima ~ rokok sebatang..selit belakang board kt kelas.. 

yang keenam ~ lighter...ape kes!! nak bakar skola ke?

yang len tu macam biasa la.... novel...komik...majalah... rantai2...liquid paper...bedak..perfume... 

sebenarnya aku tak puas hati...harta rampasan macam kurang menarik dan tak banyak...aha
tetibe pembantu ketua lanun teringat plak zaman jadi prebet lanun dolu dolu..
eceh...sesi mengenang la pulakkk...


******
dah..dah...
nak rehat secukupnya
esok kena jadi penjaga masa untuk Kejohanan Merentas Desa peringkat daerah Langkawi lak..

:)


~

11 comments:

FarhanaDr said...

Erm.. Kids nowadays macam menakutkan..

Cikgu!! Teruskan perjuangan.. Kami di belakang anda.. Chaiyok!! Ekeke.. :)

syed hafiz al-attas said...

muahhaa...nier mcm kes sekolah menengah nier..time pengawas spotcheck..kawtim baik nyer...heheh

shahjiehan said...

isk2... zaman la ni mmg merisaukan.. Cg sekolah tang mana? SMK tunku putra ka?

ezzu said...

ish3...bdk2 zaman skrg..

Anonymous said...

Nak henfon satukkkkkkkk. hehe

bighagenjo said...

wah! untung nih. hee~ budak2 skunk tak makan saman lah

HonEyBuNNy said...

he2..teringat zaman sekolah dulu.....menjadi pembantu lanun...heheh

Dearie Pearls said...

sempoi ar n3 ni..
mesti senyum2 jek masa type..

mari kita teruskan rampasan ini..
hahahaa..

*novel tu pas kat gua boleh?
heeeeeeeeee

Mawar_berduri said...

aduhai....
risaunya...camne la zaman anak2 saya nanti .......benda pelik2 yang dibuatnya...geram pun ade

Imran nyambek said...

grr.budak2 nih.grr...

Mizzy said...

liquid paper dilarang ek? tak ingat plak.. huhu!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!