nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 2, 2010

Hadiah untuk diri~


Salam

eh...da 1 Disember rupanya yer..
da masuk bulan terakhir untuk tahun 2010 ni..
pantas...sangat pantas..
baru terasa panas kaki ni menjejak pulau Lagenda
baru terasa hangat air mata menitis mengenangkan nasib anak bangsa
baru berkobar semangat mendidik anak anak mengira
rupanya.. 2010 bakal melabuhkan tirainya..

macam biasa...kalau bulan 12 ni..
takde benda lain la kan yang aku ingat
hahaha...
yang korang patut ingat...
cepat cepat nak gtau ni
ready nak save ye
ok..ingat betul betul taw
4 disember adalah bezday cikgu miera
ingat tau..hee~~
tak mintak hadiah pun
cukuplah mendokan kesejahteraan dan kebahagiaan aku kan
tapi kalau nak bagi.. 
Nikon D7000 sebijik pun da cukup...bukan nak seploh pun kan..
takpun...iphone ke seketul..hahaha..

takdelah..
eh...tapi hari ni aku da dapat adiah besday tau..
dapat rm500...miahaha...
citer macam la aku sorang dapat kan..
ermmm..oleh kerana ada la serba sedikit duit tersebut
maka aku pun membeli la kan adiah untuk diri sniri
nak wat cena  ke..takde orang nak belikan
sob..sob..sob..
ececeh...sekeh kang...

nak tau aku beli ape?
haaaa....tungggguuuu..
sok aku tayang yer..
sebab arini mendenye tak dapat lagi
baru p order tadi..
hik hik
sekali sekala memanjakan diri seniri..takpekan...
ada satu benda aku tak beli lagi ni..
hmm.tak sempat la pulak kot esok
banyak agenda
cewaahh.....bizi mengalahkan menteri la konon
cait! poodahh...

kalau korang nak bagi hadiah gtau je yer,,
jangan segan silu tau..
har har har
tembak jugak dak mira sorang ni...
teeheeehee...

bai korang!

Salam~

6 comments:

HonEyBuNNy said...

ok2..egt 4.12...hehehe

~LP Lum~ said...

Salam miera~

oleh yang demikian akak bg advance wish

"SE.L.AM.AT ULANG T.AH.UN KE.LAH.I.RAN CIK.GU M.IE.RA.. SE.MOGA DI .BER.KATI, SE.MOGA P.A.JA.NG U.MOR, SE.MO.GA BER.BAHA.GI.A S.O.KMO, SEMO.GA E.PY.2 NG.AN EN. GEG.ULA H.ATI.. :)
SE.M.O.GA KAM.U AKA.N ME.NJA.DI SEO.RA.NG GUR.U YANG LE.BIH SA.BAR D.ENG.AN ANAK2. MU.RID. K.AMU.."

harap kamu boleh baca ucapan ikhlas akak... ^.^

Anisa Hang Tuah said...

4 haribulan
bersiap sedia baling telur

hehehhe

beautiful_rose said...

nak adiah erk...
mai join contest aku... =p

beautiful_rose said...

nak adiah erk...
mai join contest aku... =p

♥e'in♥ said...

happy birthday.. =) advance wish nie.. =)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!