nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

CikPepel ada album yu!

hah....pandang sekali lagi tajuk tu? tenyeh2 mata pulak...? ewahh..tak caya ke CikPepel ada album.. hahhh.. apa bajet CikPepel tak glemer ke.... hellllooo..pasnih..bukan Hanis Zalikha je leh lawan dato'CT..CikPepel pun bleh lawan la..memang dato' CT takleh carik makan ar kalau CikPepel wat album...haha*ntah2 duit dia tujuh keturunan pun tak abes..

eeuuww...nyampah pulak aku baca stetmen di atas.. sila pengsan beramai ramai....

huh.takde maknanya aku nak lawan dorang.. ku bukanshuperstar..juga ku bukan shiapa2.. aku cuma melukut di tepi gantang..ada takpe..takde pun takpe... *babak simpuh tepi sungai sambil tepuk2 air dan merenung nasib di masa depan..* ececeh...konon majokz membawa diri la tu...ah..tak kuasssee..

tadi..sambil ngemas ngemas almari..aku terjumpa 3 album kesayangan aku.. aku selak satu satu..haaa..selak album tau.. bila da selak menyelak ni..pepaham je lah kan.... haruslah ada sesi flashback... otometik view jadi itam putih renik2 sket... miahaha...


di zaman serba canggih ni kan.. agaknya album macam yang aku hado ni..praktikal tak..? erm..entah kenapa... secanggih mana pun teknologi..aku tetap nak memori aku terpahat dalam album album yang aku buat.. biarlah beribu gambar pun boleh disimpan dalam hardisk ke CD ke..album tetap jadi pilihan aku.. kalau kengkawan ke datang..leh ar tayang tayang...aku ade album..ko hado? hohoh...

aku rasa la kan..aku rasa je taw.. album tetap punya aura sentimental value yang tinggi.. walopon gambar boleh ditepek kat mana suka je kat tenet nih.. album tetap jadi pilihan naluri,..cewahh..cuba bayangkan..duduk tepi sawah..wei bayangkan la!!aku ulang lah..eee..bayangkan tau.. duduk tepi sawah sambil belek album..tengok gambar korang masa kurus kurus..gambar kawan bek korang yang da jadi musuh sebab rampas pakwe korang, gambar kena calit kek kat idong pastu kejar kawan tu balik...gambar lari2 kat tepi bendang ..gambar terjatuh depan bilik,gambar bekas pakwe pakwe zaman kecik kecik ..cececeh,.. bukan da bakar kasik hangus ke? opps...masalahnya ade ke gambar?hik hik.. pastu tengah tengah tengok kan.. kekasih lama muncul kembali di depan mata...ohhh.....nostalgia gitu! *kesan byk nonton cerekarama niii..


haha..... sangat suka berangan..ish..ish...ish... ape la nak jadi..*da jadi cikgu pon!..ngee~
bagi korang la kan.. di zaman teknologi ni..adakah album masih menjadi suatu yang perlu ada untuk setiap orang...atau... korang lebey prefer usha picta dalam laptop...pc..atau enpon?

ha..jawab kak bedah jawab!

****

notaditumit : -
tadi jumpa gambar zaman matrix..
ohh..stress...i need dat size again!
kurus kot!


sekarang?
ahh..meh nak bisik...
pssstt...psstt... 
dengar tak?
ngeeee~~


~

8 comments:

beautiful_rose said...

belek album lama,nostalgia tuh....sampai skang simpan buat kenangan.walaupun skang orang simpan kat pendrive @ memori card,bagi aku album tetap yang terbaik.macam ada memori gitu.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

ecececece...dah ada nama baru skang
cik PEPEL...kekkeke...kuruih nya...

hehehehe skang gebu mcm kak gebu kah?

✿(^^,)✿

namaku annonymous said...

Salam. saya punya dah buruk..album yang buruk bukan saya buruk. Hehe.

Mesti teringat zaman dulu-dulu kan? Memang bagus ada album ni..nanti anak cicit cucu tgk.

".wah! camni datuk/nenek aku dulu..." Hehe

tapi sekarang suma simpan dalam laptop.

~LP Lum~ said...

salam miera a.k.a cik pepel~

hehehe.. akak still ada album gmbr.. sbb walau ambik guna camara digital, tetap cuci itu gmbr bg kenangan (backup sebnrnya) :p

Heidi Shafiq said...

best dowh ade album.. :)

aNaYaNa said...

cik pepel..saya prefer simpan pitcha lam album lorr..
nostalgik gitu..
nak belek2 pon seronok..:)

tot tot kecik said...

salam..


sy suke album yg boleh dipegang..bkn maen klik2 je,,huhu..


album paling berharga sy pernah ade..album tu sama umur ngan sy..terima kasih mama abah smpn gmbr2 sy dr lahir smpi lam umo 5 6 thn cmtu..masih trsimpn rapi smpi skang..

tu la untugnye ank sulong..gmbr time kck2 mmg byk.. =p

Azuan said...

aku takde album....abg aku ade..hehee

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!