nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

saya memang syok sniri..so wut?!

salam
neeeenoneeeoo
gelong suda
taktau nape dr tadi buka blog
asek tengok header je
saya suka la
saya rasa cantek
eh...saya rasa header saya cantek la...
heeee
syok sniri kan saya ni
da la wat sniri
tiap kali wat header baru
tiap kali tu gak rasa header tu cantik
tiap kali tu gak la saya syok sniri kan

eh..jadi kesalahan tak syok sniri tu?
takpekan mengkagumi hasil usaha sniri
hehe

ok la
nak wat skema jawapan
kalau ikotkan syok sniri saya ni
minggu depan pun tak abes
bai
salam

20 comments:

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

saya pun cuka syok sniri.. eheheh

beautiful_rose said...

syok sendiri bagus untuk kesihatan =p


tp aku suke lah tgk tiap kali ko tukar header...ko kreatif.

MOFASAD said...

sniri tu apa?

told la hejauw said...

eh..asal blog ko plg ssh nk bkak hahhaha,,,

eh..ko mmg prasan hahhaa

ezzu said...

salam..kalu bukan kita nk puji diri sendiri sape lgi...
bukan senang org nk bg pujian kat kita...btol x..???

dotblogspotdotkom said...

belog nih hak sendiri..... kalua rasa cantik..... ok... sbb hang sendiri yg selalu masuk..... yg tau le..huhuhuhuhu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

header comey....hehhee

Lizzie Yasmin said...

tak salah pun syok sendiri.. sapa lagi nak puji kalu tak diri sendiri.. hehehe.. aku pun sama, semua orang pun sama....

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.. "ada aku kesah"?? ckp aje mcm tu kalo org2 sekeliling bising psl kita SS nie.. ^.^
bukan pnjam rete dorg pun nak SS.. ;)

MiSs TOrA said...

miera ok gak tawu gak wat header sndri tora tatawu ler..wat cne tu =) ok wut cntik pe =)

mier@merr said...

Bulan Di Langit Osaka Biru

~macam bagus kita neh..hehehe

mier@merr said...

beautiful_rose

~da lama tak syok sniri..mgkin tu punca aku selsema skrg..haha

mier@merr said...

MOFASAD

~kuih dari zimbabwe..

mier@merr said...

told la hejauw

~alasan taknak blog aku la tu..

mier@merr said...

ezzu

~btol la kot..ghee

mier@merr said...

dotblogspotdotkom

~hehehe,,,,baiklah pakcik

mier@merr said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿

~macam saya..uppss

mier@merr said...

Lizzie Yasmin

~hehe,...ye!~

mier@merr said...

~LP Lum~

~hehe,,,xde sape kata pun,....

mier@merr said...

MiSs TOrA

~guna potocop jek,

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!