nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

pes taim weh..


Salam
 malam ni aku tanak tulih pepanjang
eleh macam la selama ni tulih pepanjang plak kan

aku nga fenin fenin itik neh
jangan tanya kenapa itik yang jadi mangsa
erm....pagi ni aku nak g Teluk Intan
knuri klasmet aku masa kt UTM
yang menjadi al masalah wal froblemnye
aku taktau jalan ke situ dan tak biasa langsung jalan kat situ
sudah la tu kan
pes taim ni weh
pes taim!!!
aku akan drive nek si putih SX4 aku tu jauh2
dari aloq staq ke teluk intan
harap harap la tak penat kan
perjalanan myb amek masa 4 jam
setakat sampai manjung tu aku da taw la jugak
tapi dari ctu nak ke teluk intan terhegeh la aku
ermmmmm.....
sape sape yang ada area ctu roger la eh..
leh kita jumpe
hik hik
jalan nak pegi pun tak jumpe lagi sibuk nak jumpe orang

oklah..
doakan aku selamat ye korang!!!

8 comments:

Lelaki Ini said...

elok2 yerk!

told la hejauw said...

gps ada kan hhaa

ciK LyndaWawa igUana said...

eh..awak menunggu masa nak bday le...
heheh

HonEyBuNNy said...

taje care yer...

mamai said...

dah selamat berjumpa ker

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.. dah selamat smpai ke dik?? :)

bidadarihijau said...

redah jer..hahaa...semoga selamar sampai yeeee

Faarihin said...

semoga slamat perjalanan pergi n balik n segala urusan ye cikgu miera.. (^__^)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!