nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 19, 2010

rasa kembali bermaya | nantikan kehadiranku


salam

ai korang
korang..korang..
saya da dapat balik berukbeng saya
jadi saya akan mula menyinggah secara tak sedar diri ke blog anda sume
da lama giler tak melakukan aktiviti kunjung mengunjung neh
rindu gilerzz okeh...
makin hari da makin kurang pengunjung blog neh
ye la
saya sedar diri la
sape lah saya di mata anda sume
sekadar melukut ditepi gantang
kite tak pegi orang pun tak datang

ohh...
mahu mengurangkan carutan
perlu memulakan operasi dengan segera
yeeeeeeeeeeeeeeeehaaa!!
korang tunggu yerrr...

15 comments:

FarhanaDr said...

keh keh keh.. takmo majuk.. takmo takmo.. :p

tot tot kecik said...

salam..


ooooo pattla lama xde..sy cri2 tp xjpe lak tuh..
adeyh maap..huhu..

nursarah puteri biru said...

patutla dah lama tak nampak jejak kamoo. hoho

Fello Ariza said...

"saya sedar diri la
sape lah saya di mata anda sume
sekadar melukut ditepi gantang
kite tak pegi orang pun tak datang"

pehh..ayat~ sedih je fell dgr.. :P

MiSs TOrA said...

hehe..bunyi majok je ni =) hehe tora pn br aktif bw je ni..jom bw sama3 ek..

mier@merr said...

FarhanaDr

~konon je majuk tuh.bajet la kn ada org nk pujuk...hahaha

mier@merr said...

tot tot kecik
~uhh..majok..

mier@merr said...

nursarah puteri biru

~sllu je g blog kamo....

mier@merr said...

Fello Ariza

~hehe... ayat mntak lempang nmanye tu..

mier@merr said...

MiSs TOrA

~wokey...jom!

HonEyBuNNy said...

ohhh ritu...ptot la lama xon9 eh...heran jugak ila..napa la diam jek tuan punya blog neh...heheh

Eka Yucika said...

mane ada mier mcm melukut tepi gantang..HAHAHA...

yucika slalu dtg sini...tp skrg jer busy =.="

xdpt dtg slalu T_T

Jelly Beku said...

wah best blog awak..tapi yang ,melukut di tepi gantang tuh yg tak tahan

BLADE EDGE said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

Anyway kalau ada masa, silalah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

AZLIN said...

aha..patutla da ley mengomen blog i

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!