nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

ada apa dengan 20102010?


salam

jam da menunjukkan 11.38
aku mencik la.
lately ni aku takde mood nak menaip
tapi aku rindu nak blog
ermmm...

lagi beberapa minit
20102010 akan berakhir
apa ada dengan angka tu dengan aku?
aku suka angka yang cantik camtu
mesti ramai kan tunang..kawen..kapel arinih..
aku??
tunangkah?
oh..no no no
kawen?
lagi lah no no no kan...


erm... hari ni hari yang sibuk..
kelas tak banyak
tapi keja banyak
da hujung tahun
banyak menda nak dissetelkan

balik skola da 2.15 ptg..
kul 3 kena bawak 5 org pelajar ke program tahpape..
hoh..!
berkejaran aku tadi..
takut terlewat
bajet ada acara formal...
takot lak jadi vvip tak diundang kan...
maka seluruh bala tentera pun aku suh siap cepat
lambat tinggal
konon!!
sesampainya kami di tempat program..
eh..lupa lak nak gitau project ape..
ni projek selamatkan alam
ada projek tanam tanam pokok
sumpah aku bajet grand..



sampai je kat tempat kejadian
eh..ngapekh tade orang?
kami teruskan perjalanan mengharung pasir2 dengan heel aku..

da dekat sket aku nampak ade sorang cigu n 6 pljar dia

aku tanya la..
ade kena wat pendaftaran ape2 ke?
dia jawab : ntahlah.. saya pun br smpi..

tade sape pun yang sambut kami'
blur kejap aku
program ape nih?????

da lama tercokoh disitu
baru ada sorang mc dtg
mak aih,,,gaya nak hip hop
takde formal2 langsung..
kalau tau aku saruk jeans je td..
aktivitinye..tade la ape sgt
tanam pokok betik durian la ape 2 3 batang
pastu jamuan dan persembahan
lagu sume hip
budak2 aku da geleng2 kapla
sume stok nasyid yang aku bwk..






hadoi la...
untuk hilangkan tekanan dak2 ni
pas abes aku bwk dorang g jalan2
haha
alasan
aku yang nk g tempat tu sebenarnye,..







oke lah...
tade ape yang menarik
sekian.

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

pokok yang paling senang tumbuh dan jaga...

Pokok Betik ! Makan sebiji pun puas dah...

Pocket said...

waah,
tanam pokok betik ngan heels:D

buleh menapak ker dlm pasir tu dik?

beautiful_rose said...

laut.............
ko wat jiwa aku meronta nak ke laut jerk tau =p

dotblogspotdotkom said...

save our world...huhuhuhu

MiSs TOrA said...

rindu nk g langkawi lg =) wlupn x jauh mana tp still xleh pegi sna lg hu

AZLIN said...

sangan cantek pantai itu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!