nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 24, 2010

kenapa yang saya sayang mesti pergi?

salam

semalam
kecoh  satu pejabat sekolah

dia ni dapat tukar
dia tu dapat tukar
tapi kenapa dia?

teman yang rapat dengan aku
yang punya banyak persamaan dengan aku
yang faham aku
yang selalu teman aku g mane2..
yang serasi dengan aku
yang masalah kami pun  lebih kurang


huhuhu
sedih.
tinggal seminggu lagi untuk bersama

8 comments:

MOFASAD said...

kesian..

sabar yookkkk!

~LP Lum~ said...

sala miera~

sabar eik dik.. mgkin dia pergi ada hikmahnya.. tumpang kesedihan kamu dik...

HonEyBuNNy said...

alaaa..jangan la cm tu....tetap dapat berhubung jugak kn nanti...;-)

Daya said...

sabar laaa...

kan ada telefon, email n segala nyer untuk terus berhubung

~~Ciklinn~~ said...

selalu camtulah kan... sabar ye

eiffel said...

hargai waktu yg ader....

nizam omar said...

resam dunia ni, macam tu lah.Tiada yang kekal.

nizam omar said...

untuk trafik dan aktiviti yang menarik..join myred eyes..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!