nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 6, 2010

Iklan raya TV3 ditarik balik


salam
aku cuba mentabahkan hati mengupdate jugak
walopon tenet cam sipot sedot...

isu ni makin hangat lak aku rasa..
jap..jap..meh aku nak tanya sket..
adakah iklan ni penah disiakan di tv?
apesal aku tak penah tengok neh?
adakah aku mensibukkan diri sampai tak sempat tengok iklan raya tv3
iklan petronas...iklan maxis
aku sempat lak tengok

erm...lepas berlakunya kekecohan pasal ni
sana cakap pasal iklan raya tv3
sini cerita iklan raya tv3
sinun pun tv3.

aku???
aku tengok kat youtube je
tapi pestaim tgk pun da rasa semacam
mengapa harus begitu??
aku salah tgk bulan kot...
bese bulan 12 jek tgk iklan gitu..

erm....
tutup suda lah cerita itu

kerana

Iklan raya TV3 ditarik balik

sumbernya...

9 comments:

twinkle twinkle said...

SAmadla mira rase mira xtgok pon agie iklan raya tahun ni ahha

ibu WaWa said...

akhirnya mereka sedar pembelajaran dan pengajaran dalam iklan ni kepada kanak2 kecil.

nizam omar said...

elok lah diorang tari balik.syabas jugak kat tv3 kerana prihatin dengan menonton.

ASaDa RyutaRo said...

hohoho.. bagus la dah tarik balik. bahaya untuk pemikiran kanak2 tu. org dah besar senang la kata kuat akidah ape la.. budak yg naif tak tau apa2 lagi tu, fikir lain la nti klu d biarkan..

nilai iklan tu kononnya RM200,000.. huhu..

ashie023 said...

badget best ah tu wat iklan camtu...bajet ribun riban...
oh smalam dorang dah mohon maap dalam berita..len kali tanyalah org2 yang arif dolu nak buat iklan pun...

fara said...

fara pon tak sempat tgk.
at least, tu menunjukkan tv3 hargai penonton die :)

hans said...

alhamdulillah dah tarik balik

P/S : Berkenaan Penarikan Balik Iklan Raya TV3

intanurulfateha said...

xtau lah sape yg buat iklan tu
x pk dlu ke? hmm~~

.s.o.f.i.a. said...

dengar kata kos iklan tu agak tinggi...... lenkali pikir lu sebelum buat.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!