nuff header

Monday, August 23, 2010

Yang Sempurnakanku

6ixth Sense - Yang Sempurnakanku

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu



*****

suka aku melayan lagu ni
cam keci2 gak kan
same gak cam lagu puspa dulu
membangkitkan aroma ceria dalam hatiku
cait!

sejak dua tiga empat menjak nih
asek menjiwang je
'ko tade keje lain ke hah'

terasa hidup ni macam sempurna
tak pernah lagi satu hari yang berlalu tanpa suara dia
sejak saat itu hingga kini

dia yang sempurnakanku
:)

tuih.geli lak eh.

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga


~lalala~

5 comments:

LUMUT said...

best kan lagu ni?hehe

ezzu said...

lgu paling best yg pernak aku dgr...hahahaaha...

Sitie BUm BUm said...

best2.. =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

xsuke lagu ni. xsesuai ngan suara. sengau.

yayanlalah said...

suke sgt lgu ni..mmg minat 6ixth sense la!
=D

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!