nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

oh...kenapa!

SALAM

koraaaangggggg
aku sedih

sekian

oke
tak,tak.

hari ni hari yang penat sangat kat sekolah
kalau korang rasa korang pun penat
korang takyah baca la
aku emo btul hari

kelas hari ni bermula jam 7.40 pagi lagi
oleh sebab esok ada ujian selaras
maka aku juz wat revision jek ngan bebudak neh
pung pang pung pang kat depan
baru ingat yang aku pose
alamak
abes la aku
ada lagi 2 kelas lepas nih
sume 2 masa lak tu
mampu lagi ke tekak aku ni nak bertahan?
kerja dah la sangat banyak
menyetelkan ketas ujian dak2 nih
tetiba lak kan
orang yang bertugas untuk potostat ketas cuti kecemasan lak
huh! time la pulak kan nak cuti
melambak lagi ketas soklan cigu lain yang blum siap
mujurlah ada sorang cigu reti and volunteer nak wat kan.

aaaahhhhh...
malas lah citer pasal hal kat sekolah


kul 3.15 tadi
pas abes kelas tambahan untuk pelajar tingkatan 3
aku terus gerak g kete.

sampai je kat kete..


hah
WAT DE????


plat kete aku da retak
no pun retak
huuu

takde sapa yang bleh aku tanya punca kejadian
sebab tinggal kete aku je masa tu kat parking


sampai je uma
aku dapat kol
rakan guru jugak
aku memang da yakin diri dia yang langgar

dengan pengakuan jujur tersebut
maka terungkailah misteri selama beberapa minit tadi

aku tau
mende memang nak jadi
tapi aku kurang bleh timer la
jawapan

"tak pasan ada keta kat belakang tadi"

kete ko takde side mirror ke?
sebelum masuk kete ko takkan la tak nampak kete aku yang tersadai megah kat situ?
aku bengang betul!

"lagu pasang kuat tadi... tak dengar sensor"
hoi... pegi pasang sensor baru lah

aaaaaaarrrrhhhhh
berkecai hati aku tgk keretakan yang berlaku
baru lagi oke
berkilauan lagi kete aku tu

sudahnya
aku tak langgar kete orang
orang lak langgar kete aku

T____T



6 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

suruh beliau ganti!

Mizzy said...

kecik nyer hal.. kalau u sampau2 td, tinggal bonmet je camner ek? :P
btw, saya sudah klik iklan nuffnang anda.. ada iklan digi.. klik kan ajer :)

FarhanaDr said...

Satu jek terpaku di mataku..

Lambang S..

Suzuki swift? Kete idamanku? Wah!!

HonEyBuNNy said...

ala....sedih jugak la...cepat suruh dia ganti jugak kn..uhuh

faRa_diLa said...

sabau la. KARMA itu memang wujud.

aisHa 'S' said...

btul2 menguji kesabaran ni...
xper..ada la tu kebaikan yg len....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!