nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

saya tidak menyesal..

Rabu, 30 June 2010
satu panggilan diterima

B = Big Boss
K = Kuli batak je~~aku la tu

B : salam. amira,esok awak kena iring pelajar ke kem beringin untuk kursus pengacaraan.
Maklumat program ada dengan kaunselor. nanti awak jumpa dia ok.. terima kasih. salam
K : oo,..baiklah...ok... (taat kan aku)

pergghhhh...esok kena pegi
hari ni baru bgitau???? hoh~

takpe takpe
aku kan baik taat rajin lagi comel
oppss.... terperasan suda

hancus program sukan aku hari sabtu ni
da plan baik punye nak main bola jaring untuk sukan guru2 daerah langkawi

~~~~

Khamis, 1 Julai 2010
hari ulangtahun aku dan dia

eh...bila kawen??
hehe...ulangtahun perhubungan kitorg jek...
kawen tunggu jap k...
:)
diam mira.jangan gedix.

ok.bukan itu yang nak disampaikan

jam 5 ptg
aku n 5 lagi student kena pegi ke kem beringin yang letaknya di pantai Beringin,Langkawi
sebenarnya aku agak teruja petala ke namblas sebab aku memang suka pantai
aku suka ombak aku suka pulau pulau

tapi sayangnya
masa kitorang sampai
ujan renyai2
so..tak leh la kan nek berlari di gigi ombak sambil
bermain pasir putih tepi pantai...ombak saling berkejaran
kau lari aku mengejar,di antara debu rindu
kita berduaaaaaaaaa........ asyik..asyik..asyik....
eh..ternyanyi pulak
ya ampun

eh..da nak kena pegi dewan
balik nanti aku stori lagi
korang layan dua pic ni dulu yer...
japg balik aku upload len....



mana gmbr pantai?
haha...tunggu...

3 comments:

cHeRyNa PiReS said...

haiseh...i'm missing u...and ur entry made me feel like going to the beach.

B?
Shall I call mine, B jugak?
Mau dia jerit awww...nanti...
B utk boss sangatlah manja:P

beautiful_rose said...

wah g pantai!
bestnye mo join sekali.....
lalalalalla =p

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ suka pantai, suka ombak, suka deruan angin bayu tapi xsuka air laut... fobia... :)

kak sha, B for ur boss?? memnag manja tahap gaban kak... :P

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!