nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 4, 2010

kalau tak puas ati cakapla!!


emosi adalah stabil
fizikal adalah penat!

wahaha
citer macam la kene g panjat gunung 3 hari 2 malam
pegi kursus jek pun
da la kursus cam cuti cuti mesia
wat tepi pantai
indah pemandangan laut wat aku lupa pada penat dan letih yang terkumpul nih


Pantai Beringin ni tempat permainan aku jek masa kocik2
bleh kata tiap tiap bulan aku mesti g mandi kat pantai ni
da lama tak jejak kaki ke situ
rindu.sangat rindu pada kenangan dulu.

kali ni aku menjejakkan kaki di situ
sebagai seorang dewasa
sebagai seorang yang telah bekerja
sebagai seorang kekasih
wahaha



diam


meh layan panorama










tajuk? abaikan..... :)

4 comments:

Lelaki Ini said...

besh2!
gambar chanteq!

HonEyBuNNy said...

eh eh..ila egtkn nak bergaduh tajuk tu....ehheh...rupanya kegembiraan...suka la tgk gmbr2 neh...enjoy ja kn...

beautiful_rose said...

wow! very nice kan....
tingin lak nk g ke sane =)

Mizzy said...

mmg tak puas hati!!!
dpt lepak pantai lak!! huhuhuh!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!