nuff header

Sunday, June 6, 2010

Pergilah Air Mata~


"Akan kulepaskan jua air mata ini pergi...
jauh...sejauhnya...
sehingga sepasang mata ini
tidak mampu ingat pada hangat titisannya dahulu"

mata aku terpaku lama pada muka depan novel tersebut..
sungguh aku keliru

***
aku : eh.. aku nak baca ke tak ni?

dia : ala..baca je la..napenye?

aku : ada 9 kelas lagi ketas exam bdk yang aku tak tanda..

dia : cuti kan ada 2 minggu lagi...

aku : memang la... macam la takde mende lain aku nak wat cuti ni...

dia : ko nak wat ape lagi.. pegi dating?? boyfriend ko jauh...takyah la nak mimpi..

aku : yang ko nak kaitkan dgn dia apesal?

dia : ok2..sori...

aku : aduh...dilema btul nih..

dia : baca je....

aku : btul ke ni? 858 mukasurat ni...

dia : ala..kejap je tu.. baca2...tambah2 feeling sket.. 2 hari setel la... ada la semiggu lebey nak tanda ketas...

aku : ko tlg aku tanda ketas nnti eh..

dia : memang la...kita kan orang yang sama...

aku : aah..lupe lak... jom kita baca novel ni dulu..


;)




notadikaki : rindu padanya :(



7 comments:

cheryna zamrinor said...

should read this kind of novels la...
tp kak sha pon tak tau bila sebab tgh kemaruk dan ketagih dengan nora roberts. takpe..takpe...next round.

thanks sis!

PuanPepel said...

ok2... next round pn next round lah...hehe..

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Suka laa dengan ayat yang atas tu.. Huhuhu.. Mesti seksa sangat titisan air mata dulu samapi begitu sekali ingin dilepaskan.. Jauh2..

Unknown said...

salam miera~

best ke dik citer tu??

mcm best akak tgk cover tu... :p

PuanPepel said...

FarhanaDr

~huhu...sedey lor citer...berat dugaan yg dia tanggung...


LP Lum

~stakat yg d baca ni..msih best lg..hehe... byk lg page nih..uhukz

Anonymous said...

hye sayanggggggg

sihat ke?lama tk update...keje ok?
weeeeeeee~hahahhahah

sila buat sinopsis novel ni

kalau best nak belik
kekkekekeke

lieya orange M.I. said...

best ker novel ni..bnyknyer 800ratus lebih m/s...

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!