nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 19, 2010

teka plizzz....

salam


hai kamu..kamu..kamu sume...
sila teka ape aku sedang lakukan skang?

makan??

tak!! jawapan paling salah tu....
da takleh makan memalam
cik abang ckp badan cam da naik je..
gulllpppp.... tak suke!!


tido??
apekah?
adakah aku sedang menaip dalam mimpi?
oh tidak..

sila cuba lagi....



emmm.....


emmmm......

oit..

cepat la...






menari??


ala...
suda suda la menari tu....



tukar2...


hahaha
jgn mara ok..
baiklah
aku gtau la aku nga watpe...


pda saat dan ketika ini..
aku sedang menaip sambil menonton citer hindustan kat tv9..
muahaha..
lame gile oke tak tgk cte hndustn ni...
ari sabtu je mesti ada hal...
tapi sedey la pulak..

ade pulak kan cte hndustan yang xde airmata..air ujan... ketapi..tmn bunga...
nyanyi2 lagi la... wajib tuh...

haishhhh... da keje ni..
rutin sume pn da brubah..
byk mnde terpaksa dlupakan..
tpi aku tak lupe nye kt korang..

woit razman.. aku ingat ko lagi..haha..
minggu lepas g raub..
tapi xdapat la kn jmpe ko..
da la g batu kikir pn tak dapat jmpe cumey..
uhh.. kuciwe2..
tapi takpe... cumey da janji nak blnja aku klu jmpe nnti..
ko jgn nak cbuk2 k...
lalala~

k ar..
sok suda maw pulang ke langkawi..
tataw ble lak ley apdet belog neh..


take care sume...!
salam


Free Signature Generator

4 comments:

Irtiyah said...

salam

saya dah lama tak tengok hindustan.. teringin nak feeling ala2 kuch kuch hota haiii hehe

~LP Lum~ said...

salam miera~

hidi + akak = TIDO... :))
akak xblh msuk ngan citer2 hindi...

apa pun selamat berbakti semula cikgu miera... :)

hans said...

weih
crita hindustan apa ko tgok
bestnya

Jard The Great said...

lama da hapdet.. ehehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!