nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 16, 2009

menci ar ko!!


menci giler ahhhhh
aku baru semangat nak wat kontez boneka arini
sekali dia block la blog dia
aku da xleh nak baca syarat
aku mana ingat
jadah tol
aku da la nga berkobar2 pagi ni mmg nak trus wat kontez dia
sok nak setelkan kontez zara
huh~~
baek ko unblock skarang!!!!!!

notaditumit : entri ni ganti nak masuk kontez tak jadi...

Click Here 2 Get Free Comment Pics

Free Signature Generator





7 comments:

Boneka tak sakit said...

wei ko nak masuk tunggu dulu aku unblock dlm kul 1tgh hari!! bagi lah aku emosi sejam dua

LotsOfLove-Pearls said...

hehe..
aku baca je..

tunggu ar jam 1..
lagi beberapa minit..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sabo-sabo...

jangan menci-menci...

adalah nanti tu..

~LP Lum~ said...

salam miera... :)

wah2 skang nie bersemangat nak msuk kontez aje eik... :)

gud luck ok.. n jgn menci2.. nnti ssh nak layan kontez2... :)

beautiful_rose said...

hikhikhik bole lak mcm tuh??? =p

Fatt Chin Choy said...

boneka kuat merajuk wei
jiwa kacau dia tu
haha

hisham said...

syaratnye..spedo mesti ketat,padat..kt spedo tu ade huruf B..tp marhak rndah la..kalo nk makah tggi kena bubuh huruf H...hahahaha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!