nuff header

Saturday, December 5, 2009

intan's birthday contest

tinggal satu hari lagi before due date...
ekeke...nampak sgt suke wat keje last minit kan i nih..
da banyak sangat kontezz koin..
rasa cam xsedap ati lakz kalu xjoin kontez cik intan kite nih
leh majok lak kang..ekeke.... ssh enche hairi nnti..eh.. ape kaitan lak..hahah

erm.ni syarat2nya

1. Follow blog intan ~ done
2. letak link blog intan ~done
3. letak banner kontez~ done


cara2 lak

1.post entri gtau tentang blog beliau.....



okes...belom done....on da way...hehe

apa maw stori pasal blog cik intan kite ni ek...best sangat ke?
hahaha...nak tau?? pegi la tgk sniri,.. erm...bagi aku...pes time aku singgah blog makcik kecik sorang ni pun aku da tpikat... rs cam ceria jek klu masuk.. klu dia tgh hepi pun aku rasa ceria.. dia tgh sedey pun aku ceria..haha.... patot ke? nak wat cane..dia punya sedey tak macam sedey pun... rs cam riang ria slumber gak baca...ekeke...
tapi yang paling best kat blog pasal blog ni sebab intan rajin wat tutorial.. dari blog dia la aku banyak belajar sampai terjadinya blog comel aku cam yang ada skang...hahaha....comel ke blog aku?? sila angguk...ekeke...
selain dari tutor aku suke sangat klu intan stori pasal chacha.. sangat comel oke itu budak..rasa maw gigit jek..haha...
tapi aku rs aku taw dr mane chacha mewarisi perangai2 comel dia tu..ekeke...



DONE!


2. pilih satu entri yang lepas2..then bagi komen.. nape sukew

aku sukew entri intan yang ini....
apesal lak aku suke?
hehe... sebab...aku pun nak sangat suprise camtu...
intan cam da menyatakan ape yg aku cbe nyatakan...huhu...
n aku cam berangan-angan it will happen on my besday kali ni..tapi tak..cume dapat koling je..huhu.. tapi tak cakap pun dia kat depan uma..sob..sob..
tapi memikirkan jarak pahang ke kedah tu agak jauh..
n keje beliau mmg menimbun,.maka aku mengkonsiderkan angan2 tu jadi xjadi nyata
huhuhu~

DONE!

3. sila puji2 beliau byk2..n keji sket2 jek sbb nnti dia nangis lak.. manja sket dak kecik tu..hahaha


oke lah..i puji la u intan...

aku suke baca sume entri kamu sbb slambe giler
rasa hepi jek baca
kamu pn slalu ade idea ngarut2 untuk dikarutkan
kamu juge sgt penyayang
rasa nak syg gk je org2 yg kamu syg.,hahaha......
kamu tak kudukut ilmu..
kamu kongsi ape yg kamu taw...
bagus2..yg tu plg aku suke..hehe...
kamu pun comel..oke..sila mengembang macam aku skng...lalala~

i tak suke 1 je... 1 jeles u ramai polower..kakaka...
tak tak.... i tak suke blgo u sebab blog u lagi santek dari blog i..
lalala..sangat kedengki i kan...ahakz...



DONE!

maw deko2 kasik cantik lak nih




lastly... ni kek besday kamu
simpan sampai 10hb nti yer..ekeke





notaditumit : nak menang lagi leh? hahaha




Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics

Free Signature Generator





5 comments:

Jard The Great said...

bnyk da kontes2 skang neh.. ehehe..

beautiful_rose said...

hope kamo bjaye dlm contest mengontest

Anonymous said...

rajin tul budak ni msuk kontes pelbagai (ckp dlm ati jek ni)...

Nadiene said...

gud luck! da menang jgn lupe blanje k!

Call me, Eyka said...

hihi athe chann nk menang ni..hehe

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!