nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 24, 2009

dah berjam-jam post baru pasan takde tajuk..haha



salam~
selamat pagi sume!!!
wahaha...jarang aku bersiaran dipagi hari nih....
ye teman-teman sekalian...

aku bakal berkunjung ke serata pelusuk blog sebentar lagi sebab aku da wat segala bagai cara untuk mentidorkan diri tetapi nyata hal itu tidak berlaku... dan saat ini aku masih berjaga sambil jari jemari yang comel ini berjoget-joget lambak mengikut irama ronggeng di atas keyboard... ni la hasilnya bila sepatotnya seorang kanak2 dewasa yang comel ini sepatotnya tidor selama nam atau tujuh jam tapi belom lagi tidor sejak pagi semalam membawa ke pagi hari ini.. dan pencapaian terbaek aku hari ni adalah apabila saat selepas subuh itu aku berjaya membaca 7muka surat berbanding 1@2 mukasurat aje kalimah2 indah itu dihari biasa tanpa perasaan mengantuk...clap2 untuk diri sniri!!... dan sekarang aku rasa aku masih berfikiran waras seperti manusia normal...aku rasa la....walaupon mata aku da wujud kembali bulatan panda,...dan muka aku ini seperti zombie sahaja.... aku tak berani nak menjengukkan wajah ke mirror2 on the wall...sebab aku tak berani nak bertanya pon kat mirror tu..mirror2 hanging on the wall..who's the prettiest girl in this home... dan aku amat gerun kalau tetibe mirror itu murka lalu retak sebab menyampah tengok muka seorang manusia yang nampak normal tapi fikiran dah melayang-melayang ke negeri di awan dengan wajah yang tidak semenggah ini..ekeke.. ...tengok! tengok! penulisan da mula macam dalam alam fantasi kerana kebiasaannya aku memang sedang enak berada di alam fantasi mimpi indah ketika ini...hahaha.... aku amat berharap kalau aku dapat kembali sebentar ke alam fantasi tersebut walaupun seketika kerana jiwa seorang manusia normal ini sedang amat tertekan lagi sengsara...... huhuhu... suda la....... lagi lama aku kat depan lappy ni...lagi huru hara jawabnya...


nak mengundur diri..mencari ketenangan....cewaaahh.........

~~ tadi tetibe telah mentacinkan diri dengan meletakkan lirik lagu yang sayu2 di pandangan mata...hehe... aku tidak dapat membilang dengan waras saat ini... sebab sangat ramai semalam yang mengalirkan air mata..aku tidak dapat menghentikan air mata korang2...cume aku bleh pinjamkan bahu yang comel ini untuk korang menangis sepuasnye...tapi kalu korang2 cube mencalitkan cecair hijau kat bahu aku...siap korang!!!! hahaha....


lagu tu tajuknye cry on my shoulder by Dsds... nama panjang ssh nak eja,..so aku letak singkatan je..sape nak cari taip je cenggitu..ade punye..hehe...

k la....sekian warta pagi untuk hari ni......... :)

salam ceria untuk semua!!!
Free Glitter Graphics
Free Signature Generator





10 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

aku pun nak nangis lah~

eh, apakah?

leadleedeea said...

mowning miera..hehehee~!!!

n jgn pikir yg bukan2 ok? take care~!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.morning~

.mau nanges jugak
.hmmm T____T

LotsOfLove-Pearls said...

Mornin..
Mornin..

Lagu tu memang sedih..
Suka dengan dan now sedang layaaan..

LotsOfLove-Pearls said...

Wahaha..
patot ar..
aku direct baca 2 n3..
tak pasan ini n3 lain dari yg di bawah..
adedede..

Layaaaaaaaaaan jek..

cik ian@aH Lian~ said...

perghhh tgh free
tuh meh tolong taip kerja2
cik ian meh...~

~LP Lum~ said...

tahniah krana buat record mcm 2 miera.. akak dlu penah 2 arie berturut2 xtdo sbbnya nak xam... :)
(ulangkaji d minit2 trakhir) ;p

Boneka tak sakit said...

otak melayang kaki masih cecah tanah! huhuh tak slh kut berangan! bukan dosa pown

aku tak dpt tangkap apa yg ko cerita!
sebaba ku dpt aura ko nie dah ada bf!! aku tak suka perempuan yg ada bf hahaha

bapak jujur aku!

Fatt Chin Choy said...

woi
tade keje ke
tido ler

Swimming Pools said...

Wonderful post! I am very impressed......

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!