nuff header

Saturday, September 26, 2009

~raya~kawan~jalan~makan~soalan~gambar!!~

wee~
Selamat Hari Raya~!!
rini da 7 Syawal pn...tp aku totap dalam mode raya..ahakz..raya kan sebulan..
ptg ni...ada lagi dua uma perlu dikunjungi.... makan lagi..rezeki..jgn dtolak...haha...
kedewasaan xmembantutkan rayaku...hehe...sonok rasa dpt jmpe kwn2 lama... (lama la sgt...blk2 pon muka ampa gk..hehe..)....sesekali bjumpa tu... xrasa cm aku da berusia 23 tahun....rs cm tingkatan 3 a.k.a 15 thun jer... mana tak nya..klu da jumpa tu..sah2 la ungkit ceta2 lama... terasa keremajaan itu macam sebati dlm diri ini..... hoh...tp bla makcik2 dtg uma... xsukew...xsukew...xsukew.....bkn xsukew dorg dtg uma...x sukew soklan2 yg sering dan bakal d lontarkan.... klu dulu...soklannye.. bila nk abeh blajaq? ada brapa taun lg? dan yg sewaktu dgnnya (masa tu cuak jugak nk jwb..takot kena extend..hehe.alhamdulillah da lepas...)... tp..now..soklan da btukar pattern... >>bila nk knuri? da ada calon???Kak E (mak aku)..bila lg tu...???(smbil muncung dhalakan ke arah aku~) adeh........ its complicated la makcik2... rilex la dlu... sy blum keja pon laie... sila lihat gmbr2 d bwh ini...bleyh ke kami ni mgakhiri zaman bujang d saat dan ketika ni....oh..sperti jwpnnya tidak..aku masih mahu menikmati dunia bujangku~~












indahnya sungguh di hari raya...ramainya orang bsuka ria...~ yeah... riang ria raya~~!!!
yg sedey..pedeyh... biar blalu... raya yg indah ini xkan disia-siakn.... harus gembira........~!!!

smbung nyanyi... adikku manis cantik bergaya bolehkah abg ikut bsama...lalala~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!