nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 28, 2009

~busan suda...mahu yang baru~

yeah......akhirnya..niat untuk menukar ke wajah baru tercapai..oh tidak...bukan plastic surgery @ botox @ yang sewaktu dengannya yg ku maksudkan...wajah blog haku ini lah...setelah sekian lamanya menyimpan hasrat.. baru hari ini berjaya direalisasikan...setelah beberapa tempoh melalui hari2 yang kucar-kacir.....ceh..ayat itu.. macamlah aku orang yang sangat bizi menjalani kehidupan seharian..palsu sunggoh....masa yang terluang tersangat banyak amat... cuma seru tu seolah-olah tak sampai ke minda...tak meresap ke jiwa...haih...mencarowt apakah kamu amira... sejak dua menjak ini..semangat untuk berblog membakar2.... tapi tu la..aku mnyedari diri ini...aku bukan seorang yg mempunyai kepakaran dalam bidang penulisan...dalam bidang karutan mungkin agak cekap... lantaran itu...wah... sangat formal la pulak.... so..aku harap..dengan kehadiran kaler baru...wajah baru ni...dapat memberikan aku nafas baru untuk menulis2 dan menconteng2 di sini... seperti yang aku da katakan sebelum..dan sebelum..dan sebelum2 ini... ini blog aku...aku tulis apa yang aku mau...kalau rasa mau baca...sila la baca...kalau xmau baca...baca jugak... ini adalah ayat berunsur arahan....! di ulang..ini arahan!! haha..perluke? oh tidak...itu hanya gurauan...tamo baca tapelah.... aku sedar..aku taw...sob sob....aku tak pandai nak menulis (konon2 nak memancing simpati la neyh...) haih...suda-suda....hentikan suma ini...habis di sini....~


~ini je yang mampu aku lakarkan untuk pengkepala (header) blog aku~
~seringkas mungkin~

p/s : terima kasih untuk kamu yang tetap setia membaca carowtan2 yang entah hape2 ini...
sila jaga diri kamu baik-baik...
hargai dan nikmati saat-saat yang ada...sebab kita xtau sampai bila kita akan terus bernafas di muka bumi ini...~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!