nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 2, 2009

~aku dan dia~

stelah dua hari melalui saat pnuh kesedeyhan.... aku mampu tsenyum kembali hari ni.....gugugu....ape yg sdeyh sgt tu amira? huhuhuhu... da lme aku ngan dia... smpai ati dia...da dua kali taw... aku igt kali kdua ni dia xkan wat hal lagi dah.... tp x...dia tetap pergi tiggalkan aku.... kali ni da xleh d maafkan lagi.... aku nekad... xkan bpaling lagi..... cukuplah... TAPI.... tlalu byk kenangan antara kita... huhu...ko taw byk psl kwn2 aku... ko taw saat suka duka aku.... ko sllu ada waktu aku hepi n sdey... tp knape skrg ko................ ahh...........


~kembali selepas ini~



*** iklan***



~teruskan membaca~


huuu........ xpelah ..aku pasrah... walaupn x tlintas d ati aku utk gantikan ko dgn yg lain... erm...tp tu la..nak wat cane... antara kita...cuma smpai d cni... aku pn da ada pengganti skng..aku mntk maaf...sungguh aku xde niat pn... time kasih sbb da byk tolong aku.................... aku akn tetap smpan ko.. sbb aku syg ko.... no cntact kwn2 aku byk kt ko wei...............arghhhhhhhh......apsl la ko rosak...... huhu.................... xpelah...... aku akan rawat ko 1 hri nnti..... saba k...... aku harap pasni aku akan blaja tima dia seadanya.......



......
gagaga....... itulah riwayat sbuah henpon nokia 6085....huhu...



hmmmmm........ aku hrp akan berbahagia brsama nokia 6220 classic yg berwarna purple ini.. (our fevret kaler..luv..~)


~sukew~


~debaran makin hebat~
~today......sunday oredi~
~gugugu....tumoro... MONDAY~

7 comments:

daisuketsuchie said...

cet...nyampah aku...

miera a.k.a merr said...

ok...huhu...jeles r tu

daisuketsuchie said...

xde maknanya nak jeles2...wekkk~~~!!!

fairuz said...

haha..henset buruk tu dah rosak. tak lama lagi henset kaler ungu tu akan jadi buruk dan chubby gak..erkk..

miera a.k.a merr said...

lalala~ ape kaitan ngn chubby???? yekk~!!!!!!!

daisuketsuchie said...

not chubby la...flabby can aaa?adeyh~~~!!!

miera a.k.a merr said...

hoho... ape2 je lah...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!