nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 28, 2013

2013 yang mencabar

Assalamualaikum..

Da usang betul blog ni... jangan kata orang lain nak menjenguk,...tuan blog sniri pn tak nampak batang idung kan..
ape yang dsibukkan ntah... buat2 sibuk adalah...

skang tengah siapkan majalah sekolah.. haih...tahun ni memang betul2 jd cikgu multitasking..
banyak menda baru tahun ni...baca laju2 ye...
awal tahun cam bese la..turun padang jadi juruletih..tak sia2 usaha.. rumah sukan kitorg jadi juara keseluruhan...
pastu bola jaring pulak..hah..yg ni aku tak latih sgt..dorg da ada jurulatih sniri..aku turun tayang muka aje..
tu pn jarang sbb tgh latih team olahraga MSSD.. yg syioknye... perbarisan MSSD yg aku latih tu menang lagi..
Alhamdulillah... (baca dengan nada nasir bilal khan..hehe)..

abes je sukan..terus sambung pesta pantun dan pertandingan sahibba.. jadi cikgu bm la pulak kan..
abes yang tu..sambung plak karnival pendidikan islam... jadi ustazah la pulek...latih nasyid..tapi budak2 baru...byk lg nk kena latih...tak menang la kan...

lepas jadi ustazah.. jadi cikgu muzik bm dan cikgu muzik plak... buat puisi dan jadikan lagu...latih vokal bebudak ni plak..cewahhh... bajet cikgu siti hajar la kan...

hah..tak abes lagi ye... 2 mggu lagi pertandingan kawad kaki KRS plak... hoihhh...hitam lagi la aku...

lepas ni sambung latih muzik lagi utk majlis semerbak gemilang plak,.aku rasa la...sebab skola aku ni..kalau satu group wat persembahan..mmg guna yg tu je la sampai hujung tahun.....

hmm..ada lagi 5 bulan woih nk abeh tahun.. tak menyabo nak tunggu hujung tahun...kenapakah???


jeng jeng jenggggg................................ tunggu next entri keh...


~

2 comments:

Zel Firdhaus Hadauan said...

menanti next entri.. :)

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

lama nye nuggu next entry.......

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!