nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 14, 2012

Kuih raya 1.0

Niat dihati tahun ni nak tunjuk tunjuk aje kuih..
Masa macam cemburu sangat je..tak nyempat nak buat..
tapi semalam gagahkan jugak diri ni
wat yang paling simple skali
biskut cornflakes madu...suke~!!
tahun lepas tak buat pun...tak sempat...
tahun ni berjaya jugak buat
takdela bebudak datang nanye..
"acik..nak sekut tonfleks tu..."
"biskut yang krup2 tu ada lagi tak"
 dan ..........

hamek ko...da bertahun2 buat..tetibe skali tak buat..mencari2 budak2 tu...



~~ encik suami angkat ibu jari...bangun sahur tadi pun makan lagi...harap2 sempat la biskut ni berhari raya..

 tahun depan pulak kuih raya 2.0..memang itu je la yg aku buat tahun ni...
~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!