nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 16, 2012

WAjah baru

~festaim hapdet guna note.. da macam siput aku menaip ni... Dua tiga menjak ni xsempat nak belek blog.. Sibuk belek rumah... Heee..walaupun rumah sewa je..mestila kita nk rumah kita cantik kan Da sekian lama simpan hasrat nak ngecat umah ni..sebelum kawen lg...akhirnya...tercapai gk Nak kata pandai menghias tu tak la... coba2 je..sedap dimata aku n enche suami sudehh Letih jugak cat seniri ni yer...tapi puas..suka sangat... Banyak cita pun xbest..jom kita layan sket gambar...
..


baru
lama

3 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

yang penting..... sendiri puas.. biar le letih pun.....

kaler nampak lebih ceria....

Athirah Rosli said...

cat baru utk raya ke ni? hehhhehe.. cntik..nmpak ekslusif

MiSs TOrA said...

witt witt cantik umah dier =) hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!