nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

Aku Sumbat Jugak Mercun Tu Dalam Mulut Ko Karang

Salam

Sedar tak sedar da 11 hari kita berpuasa
nak kata tak lama lagi nak raya tu lama lah jugak
tapi yang herannya..bebudak kat sekolah aku ni da gaya macam raya dah lagaknya
pung sana..pang sini... peng situ...
merata bunyi mercun kedengaran..
kalau agak agak ada cikgu skolah ni ada yang sakit jantung
mau masuk ICU serta merta....

baru2 ni..sorang pelajar kelas aku dah dibuang sekolah..
gara2 men mercunlah..hampir bergegar bangunan sekolah dibuatnya..
tapi bebudak ni bukan kesah pu..
baru 2 orang pelajar dalam sekolah yang dibuang sebab mercun
belum seratus orang..

heh...saja je mencari pasal
orang ni risau takut jadi ape2 kat dorang..

tadi...berlangsung program Caring Society..program anak angkat bagi pelajar bermasalah disiplin
sepatutnye ada 150 pelajar yang terlibat..tapi yang datang cuma separuh je...
tengah baik punye cikgu bercakap kt depan..
tetibe..

POMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!

pergh... sengaja mencabar guru2....
tunggu lah...siap korang!!


~

9 comments:

cucu umie said...

aishh...terlebih melampau nampakyer itu...

ipa faiza~ said...

ko suh je die makan mercun2 tuh. haha

ch!natsu said...

haha comel.. dak2 biasalah beb..
msti comel je kan ko mrh depa.. seyes xdpt aku bygkan.. hehehe~

Pocket said...

heheheh..
lawak lawak..
mamat tu memang jadi lagenda punyer lah..
cikgu nak marah camana pun,
dia tetap lagenda..
sebab tgh dok dgr orang speech boring boring, poom!! kater meletup,

aksi cikgu yg melatah tak hengat mesti menghiburkan. kamu latah?

hanaahmad said...

isk3...bebudak skg memang nakal2 belaka. sabar jela cikgu.

CT said...

Hohoho...kalu sumbat nnt melotop...hehehe

ILA HonEyBuNNy said...

ish budak2 neh...

nak kena neh...

garang sikit cikgu...ehhehe

afqafq said...

haha budak2 ni,
ni kalau tak kudung tangan baru tahu erti penyesalan! degill!
rumah saya pun sama la kak! pom pam pom pam! menyirapp betoll!

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehhee... budak2 nakal biasa ar niera.. mna nak dgr ckp.. makin kita mrh atau larang makin menjadi perangai dorg... :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!