nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

Tipah Tertipu Bang!

Hari ada hari perjumpaan bersama waris kat sekolah.. kelas yang aku pegang macam bese lah.
da 2 tahun dapat kelas yang hebat.. hebat dengan kenakalan..hebat dengan kemalasan
hebat dengan kepontengan..jadi kalau jumpa mak ayah dorang..apalah sangat yang aku boleh cakap.. melainkan mendedahkan segalanya..miahaha...

aku menunggu kehadiran waris Raja segala ponteng.. ponteng sekolah..ponteng kelas..dia lah kepala..
dengan tenangnya tadi.. dia datang dengan sorang laki yang berumur lebih kurang 30an.. orang tu cakap dia bapak sedara si budak ni..mak si raja ponteng ni takleh datang sebab keje.. aku mmg da kecewa gila sbb aku memang nak sembang ngan mak dia pasal budak ni... takpelah...aku anggap la si pakcik ni akan jadi penyampai bagi pihak aku... aku pun crita la segala yang dak ni wat kat skola... pakciknye tu pun..sekeh la kepala si budak..berleter sket2... da abes tandatangan suma..aku bagi balik....

tak sampai 5 minit lepas dorang blah... tetibe bebudak kelas cakap..cikgu..tu ayah sapiq....aku mmg terkejut lah... kan tadi ada waris dah yang datang... bebudak tu cakap.... 'tu kawan dia cikgu..bukan bapak sedara dia' deng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tertipu 120%............. bengang petala dohplohratusribujutalemon....

pakcik tu tanya.... 'sapiq mana'? aku pun bla...bla...bla......... pakcik tu mmg da bengang da... dia cakap mmg dia da cakap ngan dak sapiq tu nak datang kul11..lewat 10minit je... then aku crita lah hal sebetulnya....
pakcik tu mmg da pening da ngan dak tu...taktau da wat cane...

haih la dak oi... kesian kat mak ayah............

tapi masih terasa lagi penipuan dak tu...................................... itu cari pasal namanya.. dia salah la kalau dia ingat boleh lepas.

^-^

~

4 comments:

T-T said...

mengong...haha

Kapten Atok said...

kesian cikgu. haha

Afikah Aziz said...

oh cikgu rupenye akak ni hehe...wah2 pandai tol dak tu menipu adehhh >_<

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ perhatian kepada si raja ponteng... sila kebalkan diri anda apabila cikgu miera kamu yang cutecumel nie akan bertukar rupa... ^.^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!