nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 11, 2011

Main Sorok-Sorok


Salam
hari ni cikgu nak main sorok-sorok
haa.cikgu ni demam sebenornya
jadi cikgu dapat ler MC
tapi almasalahnya...
cikgu kebosanan sebab tak larat nak tidur dah
ada sesapa nak teman cikgu tak?

haha....celah mana da besau2 ni nak main aci semunyi lagi
sebenornye...akibat kebosanan terlampau..cikpepel sesaja la gegatal tangan
nak buat shoutbox cikpepel kasik sorok2 sket..
tapi hasilnya tersorok banyak plak..
nampak separuh je


 tape lepas dijumpai dan disorok balik


jadi cenggini la pulak
nampak je suma
sekarang cikpepel suda fenin wal konpius acane nak bagi jadi camni
walaupun belum di klik



ada sesapa rasa nak nolong tak?
~

3 comments:

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe... xpenah lak wat shout box.. :p
tpkan nape kaler pink bukan pepel riben blig blig tu?? :D

cikpepel said...

kak lynda~sbb rasa pepel dipadankn ngn pink sgt cantik..hehe

Dearie Pearls said...

laaaaa... ni sembunyi terus nie. hehe

saya pun tak pernah letak shout box tu sepanjang blogging..
tak dapat lak nak nolong...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!