nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

Pembedahan Plastik | Taklah beza sangat pun


Cemuih dalam bahasa utara membawa maksud bosan
ok....cepat save dalam minda anda.

opps...tidaklah perlu berfikiran negatif terhadap aku
aku bukan cemuih terhadap rupa paras aku yang da sememangnya cantik lagi comey lotey ni
sila jangan muntah ijo.. ayat berani mati punyo..

aku cemuih tengok rupa paras blog aku ni
maka aku mengubah sebar sedikit mana yang patut...
yang tak patut pun ubah juge...ngee~

header pun suda tukar....cepat cepat naik atas tengok..
haaa....amcam..cun tak!!?? 
cun kan...cun kan..
ini adalah kes seniri tanya seniri jawab..

aku taip pepanjang pun orang tak baca sangat pasal ni
sebab tajuk dan isu adalah tak hot
jadi aku berhenti di sini.
sekian.
tata.titi.tutu..

Wassalam.

~

8 comments:

beautiful_rose said...

wah....
layout dengan header baru.
like!
suka tang labah2 tu nampak macam berbisa....






huhuhuhu takot lah dgn tuan punya blog nanti kena sengat.tak pasal2 dia bungkus kita dengan sarang labah2 =p

HonEyBuNNy said...

rajinnya wat pembedahan plastik..heheh...ila malas sgt2 nak gobek2 blog ila...sgt2 mls..ehhehhe

bighagenjo said...

haha, ayt sesengal je eh.

ch!natsu said...

jeles ok header baru.. =P
cntik2.. i like~ hoho..

Dearie Pearls said...

kat header dah hilang dah wajah cun...

tapi maintain pepel..

terbaek!

fathiahRAIHANA said...

suka header baruuuuu :D:D

syed hafiz al-attas said...

tukar lak colour purple red olak..muaahahaa

Aiydalela said...

cantek! patut la nampak lain je bile bukak umah ni :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!